צחי גיגי דורש לעזוב מיידית את מכבי פ"ת

צחי גיגי
צחי גיגי. מתכוון להגיע לאימון | דני מרון

השוער, שגילה שאינו יפתח בהרכב בפתיחת הליגה מול נוף הגליל, שוחח עם אבי לוזון לאחר שכבר דיבר עם גיא לוזון וביקש להשתחרר. כזכור, בתחילת הקיץ זכה להתעניינות מבית"ר. היו"ר הגיב: "הוא לא עוזב לשום מקום"

(גודל טקסט)

האם מכבי פ"ת בדרך לאבד את שוערה בשש השנים האחרונות? לספורט1 נודע כי צחי גיגי  דרש הבוקר (רביעי) לעזוב את הקבוצה באופן מיידי ולהפוך לשחקן חופשי. גיגי זעם לאחר שגילה שאינו יפתח במשחק פתיחת העונה נגד הפועל נוף הגליל. גיגי, לא שיחק בדרבי  בשבוע שעבר לאחר שלטענתו הובהר לו כי בקבוצה מעדיפים לשמור אותו למשחק הבכורה בליגה לאחר שחש בכאבים בשריר הארבע ראשי. כרגע הוא כשיר ובהמשך גילה כי הדבר לא קרה ויוסי גינזבורג יפתח בשער.

השוער בן ה-30 עזב הבוקר את מתחם האימונים לאחר שיחה עם המאמן גיא לוזון והיה נסער, כאשר לאחר האימון אף יצר קשר עם היו"ר והאיש החזק במועדון, אבי לוזון וביקש לעזוב. גיגי הבהיר כי נשאר במועדון במטרה להעלות אותו לליגה הבכירה בחזרה ואף ויתר על הצעות מהליגה הבכירה, מתוך הבנה שיהיה השוער הראשון, אך משלא קרו הדברים, הוא רוצה לעזוב.

כזכור וכפי שפרסמנו, הוא זכה להתעניינות בתחילת הקיץ מבית"ר ירושלים, אך העניינים לא הבשילו לאחר דרישתם של המלאבסים לפיצוי כספי גבוה וכעת הוא מעוניין לנסות ולמצות אופציות בליגה הבכירה.

אבי לוזון הגיב: "צחי לא עוזב לשום מקום והוא עוד ישחק עוד הרבה במהלך העונה. אי אפשר להחזיק סגל של 11 שחקנים. בנינו סגל ארוך ועמוק היות ויש ליגה ארוכה ואנחנו עם מטרה ברורה של עליית ליגה".

צחי גיגי. דרש להשתחרר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי