מתיחות בין יואב כץ לרוני לוי, שעשוי לסיים את דרכו בהפועל חיפה

play רוני לוי
רוני לוי | מאור אלקסלסי
עם הקדשה מרגשת לנביל חאיק: בני סכנין גברה 0:1 על הפועל חיפה 01:54

לאחר שהמחלוקות בין השניים גברו במהלך הקיץ, הבעלים לא אהב את הריאיון של המאמן אחרי סכנין. במועדון פועלים להרגעת הרוחות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מתיחות קשה בין בעלי הפועל חיפה יואב כץ למאמן רוני לוי, על רקע דבריו של האחרון בריאיון סיום המשחק אמש (שבת) בגביע הטוטו שנגמר בהפסד 1:0 לבני סכנין. לוי, כך טענו בסביבתו של כץ, הציג תמונת מצב לפיה הוא לא מקבל את הזרים שהוא רוצה, דבר שמאוד הכעיס את הבעלים.

עם זאת, חשוב לציין שלאורך הדרך פיזר כץ הצהרות על כך שאין צורך למהר לחזק את הסגל וצריך לבחור שחקנים "בפינצטה", כאשר במהלך הקיץ גם אמר לא אחת שצריך לעצור את מסע הרכש מסיבות שונות. כעת, עושה רושם שההרעה ביחסים בין השניים עשויה אפילו להוביל לשינוי על הקווים ולהחלפת המאמן עוד לפני שהעונה יצאה לדרך.

כבר תקופה ארוכה שהמתיחות בין לוי לכץ סובבת בין השאר סביב עמדת הבלם. בעוד שהמאמן העדיף להתמקד במועמדים זרים שלא שיחקו בארץ לפני כן, הבעלים העלה מספר פעמים את האופציות של ג'ונתן סיסה וקונסטנטינוס סוטריו, שלוי לא חפץ בהם.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה
סוער בהפועל חיפה. יואב כץ | ברני ארדוב

בנוסף, עוד בשלב הרכבת הצוות המקצועי, לוי רצה כזכור להשאיר את עדן בן בסט כעוזר מאמן, אלא שפערים לגבי השכר הביאו לסיום דרכו של האחרון ומי שמונה הוא גל אראל, כאשר כץ גם העניק לרן קדוש את תפקיד מאמן השוערים, אף שלוי העדיף מועמדים אחרים.

גורמים במועדון פועלים להרגעת הרוחות ויזמו שיחה משותפת שתיערך היום בין השניים, במטרה לנסות ולהשאיר את המחלוקות מאחור ולהמשיך בבניית הקבוצה עם לוי כמאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי