הפועל חדרה מנסה לצרף חלוץ זר: "חסרה לנו איכות בחלק הקדמי"

play
ניסו אביטן, מאמן בני יהודה | ברני ארדוב
שער בכורה לצ'יבוטה, אלטמן כבש את הפנדל המכריע: הפועל ת"א ניצחה את חדרה 02:36

המאמן ניסו אביטן הודה לאחר התיקו הדרמטי נגד הפועל תל אביב: "עדיין לא מצאנו את השחקנים הנכונים. אני מרגיש שבהרבה מובנים אנחנו מוכנים לליגה ובהרבה מובנים לא"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה סיימה את גביע הטוטו במקום ה-12, לאחר שנוצחה אמש (שבת) על ידי הפועל תל אביב במשחק שהסתיים בדו קרב של בעיטות מ-11 מטרים. חדרה הצליחה להשוות עמוק בתוך תוספת הזמן מפנדל של סמי בוראר, אך נוצחה בסופו של דבר אחרי שאלעד מדמון הצעיר החמיץ בדו קרב.

זה היה עוד משחק בינוני של חדרה, שלא נראית מוכנה לפתיחת הליגה ובקבוצה יצטרכו לקבל החלטות בנוגע לצירוף שחקני רכש נוספי לסגל הקיים. נכון לעכשיו מתמקדים המאמצים בצירוף חלוץ או שחקן כנף זר, אולם עד כה ללא הצלחה.

שוער הפועל חדרה אוהד לויטה
הפועל חדרה לא נראית מוכנה לעונה. לויטה | קובי אליהו

המאמן ניסו אביטן סיכם: "בנינו קבוצה שאני חושב שיכולה להיות טובה, אך באותה נשימה, אנחנו יודעים שחסרים לנו שחקני התקפה וחסרה לנו איכות בחלק הקדמי,ואנחנו מחפשים אותם ועובדים קשה כדי שהם יגיעו כמה שיותר מהר. האידיאל מבחינתי היה אם הם כבר היו פה, אבל לא מצאנו את השחקנים הנכונים. עדיין אני מרגיש שבהרבה מובנים אנחנו מוכנים לליגה ובהרבה מובנים גם לא. יש לנו עוד שבוע להתכונן ולהתארגן. הליגה תהיה אופרה אחרת".

הבלם עידו לוי הוסיף: "יש רוח חדשה במועדון, גם ניסו וגם ההנהלה הביאו איתם אנרגיות חדשות ואני מקווה שזה יסחוף את המועדון קדימה. אסור גם לשכוח את הבסיס של המועדון, את רוח המועדון, וזה מה שנשענו עליו בשנים האחרונות. אם זה יתחבר ביחד, נעשה דברים יפים. מוקדם מדי לסמן מטרות, כי חסרים שחקנים משמעותיים בהתקפה. ברגע שהפאזל יהיה שלם, נוכל לסמן מטרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי