הוועדה המקצועית אישרה: בית"ר ירושלים והפועל תל אביב קופחו

play
שחקן הפועל ירושלים מתן חוזז | ברני ארדוב
שער בכורה לצ'יבוטה, אלטמן כבש את הפנדל המכריע: הפועל ת"א ניצחה את חדרה 02:36

באיגוד השופטים הודו ששניר לוי שגה כשהעניק בעיטת עונשין שהכריעה את הדרבי, גם רושרוש לא יצא נקי אחרי הפנדל לזכות חדרה: "יש להציב רף עבירות גבוה מזה ברחבה ולהימנע משריקה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שבוע לפני פתיחת ליגת העל, יצאו לדרך אמש (שבת) משחקי הדירוג בגביע הטוטו ושני פנדלים מפוקפקים למדי נשרקו, שניהם בתוך תוספת הזמן. באצטדיון בלומפילד הצליחה הפועל חדרה להשוות ל-1:1 נגד הפועל תל אביב, משחק שבסיומו ניצחה המארחת בתום דו קרב פנדלים, ואילו בטדי הוכרע הדרבי הירושלמי מבעיטת פנדל של מתן חוזז, שהעניק להפועל ירושלים ניצחון 0:1 בדקה ה-90+5.

היום (ראשון) הוועדה המקצועית של איגוד השופטים התייחסה לשני האירועים ואישרה שמדובר בטעויות שיפוט. "לא בוצעה עבירת הכשלה, נפסקה בעיטת עונשין שגויה", מסרה הוועדה באשר לשריקה של שניר לוי בטדי, אחרי שבמצלמות ניתן היה לראות בבירור שמיגל סילבה לא מכשיל את אור רויזמן במשחק על המקום החמישי.

שחקני בית"ר ירושלים עם השופט שניר לוי
שחקני בית"ר ירושלים עם השופט שניר לוי | ברני ארדוב

גם באצטדיון בלומפילד נרשמה שריקה גבולית שבזכותה סמי בוראר קבע 1:1 עמוק בתוספת הזמן, אבל שם הוועדה המקצועית הייתה פחות החלטית באשר לפסיקתו של השופט מג'ד רושרוש. "בדקה 90+5 נפסקה בעיטת עונשין. הגם שזווית הצילום לא מאפשרת קביעה ודאית ביחס לנכונות ההחלטה, הרי שהוועדה סבורה כי יש להציב רף עבירות גבוה מזה ברחבה ולהימנע משריקה", נמסר.

נזכיר כי לא היה שימוש ב-VAR במשחקים אלו ולכן השופטים לא זכו לסיוע לאחר הטעויות שביצעו, בניגוד למשחקי ליגת העל שייצאו לדרך בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי