עידן נחמיאס רשם קאמבק: "זה אחד הרגעים המרגשים שעברתי"

play
חזר אחרי 8 חודשים. עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי
יונתן כהן הפציץ, פרץ נפרד? צפו בחמישייה של מכבי תל אביב בסכנין 03:26

בלם מכבי תל אביב נכנס כמחליף אחרי 8 חודשי היעדרות: "רק מי שמכיר את הפציעה הזו יודע מה זה. תודה לכל אלו שתמכו בי". דראפיץ': "רק רצינו שהמשחק יסתיים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה בפתיחת העונה 1:6 את הפועל באר שבע. הערב (ראשון) הקבוצה של רובי קין נתנה עוד הצגה התקפית ופירקה 1:5 את בני סכנין בחצי גמר הגביע הטוטו, בדרך למפגש מסקרן מאוד בגמר מול היריבה הגדולה מכבי חיפה. דור פרץ, יונתן כהן (צמד) דור תורג'מן ודן ביטון כבשו לצהובים, שהציגו כדורגל שוטף וניצלו גם את ההרחקה של חורי לפני ההפסקה. מכבי תל אביב תתכונן כעת למשחק מול צליה באירופה ולאחר מכן תפתח את דרכה בליגת העל עם מפגש ביתי מול מ.ס. אשדוד. אחד הרגעים המרגשים מבחינת מכבי תל אביב היה כניסתו של עידן נחמיאס למגרש במהלך המחצית השנייה אחרי 8 חודשים מהפציעה בברך.

עידן נחמיאס, שחקן מכבי תל אביב
חזר אחרי 8 חודשים. עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

"אני חושב שזה אחד הרגעים הכי מרגשים שעברתי", הודה נחמיאס. "זו פציעה שלחזור ממנה לקח 8 חודשים. רק מי שמכיר את הפציעה הזו יודע מה זה. כל יום לבצע שני אימונים לעבוד בחדר כושר. 8 חודשים זה משהו שלא נתפס אבל היה לי פה צוות מדהים שתמך בי מנטלית ופיזית והבוקר הרגשתי טוב וזה היה לי מאוד מרגש לשחק".

"עברתי הרבה אנשים בצוות הרפואי שליוו אותי בלי הפסקה בכל הרגעים", המשיך הבלם הנרגש. "יש הרבה אנשים אבל יש כאלה שאני אזכיר גם כמו דוקטור דרור לינדנר, יוני הרנוביץ, אילן ריצ'רדסון, שגיב מזרחי וגם יוסי זיגדון בין היתר שתמכו בי לאורך כל הדרך בכל הרגעים כולל הקשים ביותר".

* יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג צלייה ניצחה את דומז'אלה 1:2 במסגרת הליגה הסלובנית.

סלובודן דראפיץ', מאמן בני סכנין
הפעם הוא על הקווים. דראפיץ' | מאור אלקסלסי

מנגד, סלובודן דראפיץ' דיבר בעיקר על כך שקבוצתו טרם עברה בבקרה: "לפעמים יש משחקים שאתה רק רוצה לסיים אותם. אנחנו מנסים שבועות להעביר את הקבוצה בבקרה התקציבית. זו בעיה בשבילנו. כל שבוע אנחנו מנסים לגבש סגל למשחק. בכל זאת הגענו לחצי הגמר, מגיע כל הכבוד לחבורת השחקנים הזו. יש פה חבורה חזקה של שחקנים. אנחנו עדיין לא מוכנים לליגה, אבל אני מקווה שבשבוע הבא כולם יעברו בבקרה".

בירם כיאל: "איבדנו את המשחק בגלל טעויות אישיות. בטוח שהחבר'ה יחזרו ויעברו בבקרה ונראה קבוצה חזקה. מאוד מוקדם להסתכל רק על התוצאה, מסתכלים על הדרך. רואים שהשחקנים הצעירים שמקבלים הזדמנות מראים מה שהם יודעים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי