באירלנד חגגו עם רובי קין: "מכבי ת"א הייתה ארגון מקרטע לפניו"

play
רובי קין מאמן מכבי תל אביב | דני מרון
צפו: משפתי עצר שני פנדלים, מכבי ת"א ניצחה 2:4 את מכבי חיפה וזכתה בתואר 03:50

במולדתו של המאמן נתנו לו את כל הקרדיט אחרי תואר ראשון בצהוב: "הקדנציה המבטיחה טיפסה לגובה חדש. היו שם שבעה מאמנים בשלוש שנים, הוא ידע שהוא יושב על הכיסא הכי חם שיש". ומה כתבה לו אשתו?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

באירלנד חגגו הבוקר (חמישי) עם רובי קין את הזכייה בתואר הראשון שלו כמאמן מכבי תל אביב, אחרי שהניף אמש את גביע הטוטו בתום ניצחון על מכבי חיפה. "קדנציית האימון המבטיחה של רובי קין נמשכת וטיפסה לגובה חדש", נכתב ב"סאן", שם תיארו את הצהובים כמועדון ש"היה ארגון מקרטע לפני הגעתו" של האירי.

"קין גם הוביל את מכבי תל אביב לפסגת הליגה הישראלית ולשלבי הנוקאאוט בקונפרנס ליג", הדגישו באירלנד. "כרגע הם במאזן של 43 נקודות ב-18 מחזורים בעונה שנקטעה בעקבות הסכסוך בין ישראל לחמאס".

במולדתו של קין הזכירו את הביקורת שהושמעה נגדו על כך שבחר לעבוד בארץ, והוסיפו לגבי מכבי תל אביב: "לפני כן היו להם שבעה מאמנים בשלוש שנים, כך שקין ידע היטב שהוא שם את עצמו על הכיסא הכי חם שיש. וזה בגלל שמכבי, בעלת התקציב הגבוה ביותר בכדורגל הישראלי, מחייבת להצליח וכבר עברו שלוש שנים מאז האליפות האחרונה שלה. קין אף התעקש על כך שהוא קפץ על התפקיד הזה אחרי שדחה הצעות אחרות".

קין עצמו הודה במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון אתמול: "אם לא היינו מנצחים, זה היה אסון". אשתו קלודין בירכה אותו בסטורי באינסטגרם: "עבדת כל כך קשה בשביל זה, אני יודעת טוב מכולם כמה מגיע לך. כל כך גאה בך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי