בכורה לפלקושצ'נקו בחדרה, מלדה להט ב-0:3 של נתניה על כפ"ס

הקשר פתח בהרכב של מימר וסיים ב-1:1 נגד מכבי פ"ת. רונן כבש עבור המלאבסים ונפצע, גומה איזן כעבור דקה. הכוכב הצעיר של היהלומים כבש ובישל פעמיים. בכורה מוצלחת לאטוולד על הקווים. עזרא ואברהם הבקיעו

(גודל טקסט)

לאחר שהפועל ת"א גברה 0:1 על אשדוד בפתיחת עונת 2020/21 בכדורגל הישראלי, משחקי גביע הטוטו המשיכו עם שני משחקים נוספים במקביל – מכבי נתניה הביסה 0:3 את הפועל כפר סבא, הפועל חדרה סיימה ב-1:1 נגד מכבי פתח תקווה העולה החדשה.

מכבי פתח תקווה – הפועל חדרה 1:1

לאחר שהפסידו בגמר גביע המדינה להפועל באר שבע, גיא לוזון והשחקנים שלו הגיעו בציפיות חדשות לפתיחת עונת החזרה שלהם לקדמת הבמה. מנגד, הפועל חדרה הציגה בהרכב הפותח מספר שחקני רכש, כולל מקסים פלקושצ'נקו שהגיע ממכבי חיפה בסוף השבוע הנוכחי.

סיפור המשחק כולו התנקז לדקה אחת, כאשר בדקה ה-23 רוי רונן ניצל טעות קשה של עדי טבצ'ניק והעלה את פ"ת ליתרון. 60 שניות חלפו ואסי גומה איזו בנגיחה טובה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק. לקראת הירידה להפסקה רונן פונה מהמגרש כשהוא ממרר בבכי, וייתכן כי הוא נפצע לזמן ממושך.

ינון אליהו, מקסים פלקושצ'נקו | אודי ציטיאט

מכבי נתניה – הפועל כפר סבא 0:3

משחקו הראשון של ריימונד אטוולד עם נתניה עבר בהצלחה גדולה, כאשר קבוצתו הציגה בביתה משחק טוב נגד הירוקים מכפ"ס. דקות הפתיחה היות שייכות דווקא לאורחת, שהגיע למספר מצבים מסוכנים אך טום שלח ואמאדו סוקונה החמיצו, בעוד בעיטה של עומר ברמי פגעה במשקוף.

בדקה ה-31 היהלומים כבר הראו ליריבה איך עושים זאת, לאחר שחן עזרא מצא את הרשת מבישול נהדר של יונס מלדה. גם במחצית השנייה מלדה היה השחקן המצטיין, כאשר בישל בדקה ה-50 לאביב אברהם את השער השני של נתניה, וגם כבש בעצמו בדקה ה-80 מהנקודה הלבנה וחתם את ההתמודדות.

יונס מלדה
יונס מלדה | אריאל שלום

בווידאו: מכבי נתניה הביסה 0:3 את הפועל כפ"ס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי