בית"ר ירושלים ובני יהודה נפרדו ב-0:0. גרסיה נפצע לאחר שלוש דקות

הקבוצה של רוני לוי פתחה את העונה בצורה מגומגמת ולא מצאה את הרשת בבלומפילד. במועדון חוששים כי שחקן הכנף קרע את שריר הירך האחורי לאחר ששב לספסל בדקה ה-49. מנגד, ליואיץ' פספס מספר הזדמנויות לרשום הפתעה

(גודל טקסט)

אחרי עונה שאמנם הסתיימה במקום השלישי, אך גם באכזבה גדולה מהיכולת, בבית"ר ירושלים מקווים שעונת 2020/21 תיראה אחרת, כן במיקום בטבלה וכן על כר הדשא, עם זאת מחזור הפתיחה של גביע הטוטו הערב (שבת) לא בישר טובות כאשר הקבוצה של רוני לוי נפרדה ב-0:0 מול בני יהודה באצטדיון בלומפילד.

אבל למרות התוצאה, הדאגה גדולה בבית"ר ירושלים היא ממצבו של ליוואי גרסיה. במועדון מקווים שמדובר במתיחה בשריר הירך ולא בקרע, שישבית אותו למספר חודשים. גרסיה עלה כמחליף בדקה ה-46, אולם אחרי שלוש דקות בלבד נפצע וירד לחדר ההלבשה. השחקן ייבדק כבר מחר כדי לאבחן את חומרת הפציעה. בבית"ר ירושלים, כאמור, מקווים מאוד כי השחקן שמיועד למכירה לא סובל מקרע.

בחזרה לצד המקצועי. בני יהודה הייתה קרובה לעלות ליתרון בדקה השמינית לאחר שמתיאה ליואיץ' נכנס לרחבה ובעט כדור מסוכן, איתמר ניצן הדף לרגליו של סילבה קאני שהחמיץ משני מטרים. גם בדקה ה-19 הסרבי כמעט הכניע את ניצן לאחר שקיבל כדור מאבישי כהן, אך למזלו של ניצן בעט ליד הקורה, והדבר חזר חלילה עוד לפני המחצית כאשר הסרבי שוב הגיע למצב הבקעה, הפעם ניצן היה במקום והצליח לעצור.

במחצית השנייה בית"ר הייתה הקבוצה הדומיננטית יותר, לירן רוטמן ואורי מגבו ניסו את מזלם ללא הצלחה בדקה ה-54, כעבור שמונה דקות חנן ממן הגיע גם הוא למצב הבקעה ובעט מעל השער אך כאמור אותם מצבים לא הסתיימו ברשת. יום שלישי בית"ר ירושלים תקווה לרשום ניצחון ראשון מול הפועל תל אביב בטדי, המפסידה בני יהודה תארח באותו יום את מ.ס. אשדוד.

ליוואי גרסיה | אריאל שלום
אוראל דגני | אריאל שלום
דן מורי | אריאל שלום
דור ג'אן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי