זריהן צפוי לקבל דקות מול אשדוד, זנטי רוצה לעזוב את בני יהודה

עמית זנטי
עמית זנטי | אודי ציטיאט

שביעות רצון בשכונה אחרי ה-0:0 מול בית"ר ירושלים בפתיחת העונה. שחקן הרכש אמור לערוך בכורה בשלישי, המנודה לא מוכן לקצץ. מחמאות למוסא. רצון להחתים מגן בהקדם, עמית כהן מועמד

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה ערכה אמש (שבת) את המשחק הראשון שלה לעונת 2020/21, כשאירחה את בית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד ונפרדה ממנה ב-0:0 במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים של גביע הטוטו. במועדון יצאו מרוצים מהמשחק ועם הרבה מאוד נקודות אופטימיות להמשך, והם היו גם יכולים לצאת עם הכרעה – אך סילבה קאני רשם החמצת ענק מול שער ריק בדקה השביעית ובעט אל מעל המשקוף. כן, כבר במשחק הראשון של העונה ייתכן שראינו את ההחמצה הגדולה ביותר ב-20/21.

"הסגל שלנו עוד לא הושלם, לא כולם שיחקו, ועדיין היינו עדיפים במשך 60 דקות על בית"ר", אמרו בקבוצה. מי שזכה למחמאות היה קשר הרכש שערך בכורה, יוסיף מוסא. "הוא הראה הרבה ניצוצות וזו רק ההתחלה שלו. הוא שחקן טוב שעוד ישתפר ויתחבר", החמיאו בשכונת התקווה לניז'רי. לעומתו, הזר השני שערך בכורה, פדרו קמפוס, היה בינוני ואף רשם החמצה גדולה ממצב של אחד על אחד מול איתמר ניצן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

גם עומר ניראון בן ה-19 סיפק הופעה טובה בין הקורות, הראה הרבה ביטחון וקיבל עוד נקודות זכות בהתלבטות של אלישע לוי ויעקב אסייג האם להעניק לו את אפודת השוער הראשון העונה. שחקנים נוספים שערכו בכורה הם אליאן רוחנא, איליי חן ואילון אלימלך. האחרון עושה רושם טוב באימונים, השתלב היטב חברתית ובקבוצה מרוצים מהרכש מהפועל איכסל.

אלישע לוי | אריאל שלום

סתיו פיניש המתין על הספסל במשך 90 דקות וטרם ערך את הבכורה המחודשת, בזמן שניב זריהן עדיין לא נכלל בסגל וצפוי לקבל דקות ראשונות מול מ.ס אשדוד ביום שלישי. גם אליסון דוס סנטוס צפוי להיכלל בסגל. שי מזור ואמיר רוסתום שנעדרו אתמול מוגדרים בספק, בעוד דניאל פלשר אמור להיות כשיר. הבלם היה טוב מאוד במרכז ההגנה לצד דן מורי עד שהוחלף בדקה ה-58 בגלל כאב שהרגיש בברכו, ומאז בעצם החלה הירידה ביכולת של הקבוצה, שכן תאמבי סגס עבר לשחק כבלם במקומו ואף אחד לא מילא את הפיזיות של סגס בקישור האחורי.

במועדון רוצים לצרף בהקדם מגן, וכפי שפורסם ביום שישי, אחד המועמדים המובילים הוא חגי גולדנברג. כמו כן, במועדון בודקים את אפשרות צירופו של עמית כהן מהפועל רעננה. גם גולדנברג וגם כהן יודעים לשחק גם כמגנים ימניים וגם כמגנים שמאליים, וכרגע אין מגן ימני מחליף בסגל. בעמדת המגן השמאלי אמש שיחק נתי אמויאל בן ה-19, שערך הופעה חמישית בקריירה בקבוצה הבוגרת.

ומה לגבי עמית זנטי? בזמן שמוחמד גאדיר סגר את נושא הקיצוץ בחוזה ונכלל אתמול בסגל למשחק (אף לא שותף בעקבות כושר לקוי), שחקן הכנף עדיין מתאמן בנפרד כ'מנודה'. זנטי בן ה-23 לא מוכן לקצץ ונפגע מההתנהלות מולו. הוא רוצה לעזוב, כשכידוע, הוא מועמד לעירוני קריית שמונה וכמו כן הוא מנסה לבחון אופציות בחו"ל.

עמית זנאטי
החמצה גדולה של זנטי | אודי ציטיאט

המאמן אלישע לוי אמר בסיום: "זה היה משחק הכנה נגד קבוצה טובה ומאוד אינטנסיבית. זה לא היה משחק של 0:0, שתי הקבוצות עשו הכל כדי להבקיע. ראינו מצבים בשני הצדדים. כשאני מסתכל על הקבוצה שלנו, רואים בוודאות שהבסיס שלנו טוב. יש לנו כמה שחקנים בחוץ שחסרים ויעשו אותנו יותר טובים. באופן כללי ראיתי המון דברים טובים. כמובן שהיו גם דברים פחות טובים, אבל באופן כללי אני מרוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי