הפועל כפר סבא במו"מ עם אור דסה, רז כהן חתם

אור דסה
אור דסה. מועמד להפועל חיפה | אריאל שלום

לספורט1 נודע כי קשר הפועל רעננה עשוי להגיע בהשאלה. במקביל שחקן הפועל ת"א חזר לשרון אחרי שתי עונות באדום. במועדון ינסו לצרף ארבעה שחקנים נוספים ואף שוקלים שימוש בשישה זרים

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפ"ס לא לקחו קשה מדי את ההפסד אמש (שבת) 3:0 למכבי נתניה, כאשר בקבוצה ציינו שהתוצאה לא שיקפה את מה שהתרחש על כר הדשא. במועדון סיפרו כי יש כוונה לצרף לפחות ארבעה שחקנים בקרוב על מנת לחזק את הסגל לקראת פתיחת הליגה בסוף החודש.

צפו בכפ"ס נכנעת 3:0 למכבי נתניה

"התחלנו את המשחק לא רע, זה לא שנתניה שלטה", אמרו במועדון. "שיחקנו עם חמישה שחקנים על הספסל, פדידה לא פתח וזה טבעי שהדברים לא ייראו כמו שרצינו, אבל זה עוד מוקדם מאוד".

בנוגע לרכש, המאמן עמיר תורג'מן רוצה לצרף עוד קשר לאמצע, כשבמקביל, לאחר ביטול המענק על חמישה זרים, בקבוצה שוקלים ברצינות לצרף זר שישי, אם או בלי קשר להישארותו של הקשר בובקר טראורה, שחידש את הקשר עם הקבוצה בימים האחרונים וכעת מעוניין לבקש שחרור ב"צורה יפה", כאשר במועדון מהשרון מסרבים בשלב זה.

מי שעשוי להגיע הוא אור דסה. לספורט1 נודע שהקבוצה מנהלת מו"מ עם קשר הפועל רעננה, על עסקת השאלה מקבוצתו שירדה ללאומית, כשגם דסה עצמו הביע רצון להצטרף. בנוסף, הקשר רז כהן חתם בקבוצה לעונה וישוב אליה לאחר שעזב אותה לפני שתי עונות להפועל תל אביב.

כהן התייחס: "שמח מאוד לחזור הביתה. התנצלתי בפני יצחק שום על הדברים שאמרתי בעבר. שמח לפתוח דף חדש ומודה על ההזדמנות. אעשה הכל על מנת לתרום להצלחת המועדון".

רז כהן | הפועל כפר סבא

מי שצפוי לעזוב הוא הקשר שגיא דרור, שלא היה בסגל אמש. דרור מחזיק בחוזה גם לעונה הנוכחית ובקבוצה מנסים להגיע עימו להבנות כספיות בנוגע לפרידה או לחלופין למצוא קבוצה שתיקח את חוזהו. הבלם טל מכלוף לא היה בסגל, לאחר שהודיע בשעות הבוקר על כך שנדבק מאחד מבני משפחתו וחש לא בטוב, אך בקבוצה מיהרו להרגיע שאין מדובר בתסמינים המעידים על חשש לקורונה.

בן רייכרט
בן רייכרט | אריאל שלום

"אני חושב שהתוצאה במחצית הראשונה לא שיקפה. התחלנו את המשחק טוב וקיבלנו גול של חוסר מזל. אז זה התפתח נגדנו, אבל צריך לזכור שהיו חסרים לנו מספר שחקנים", התייחס הקשר בן רייכרט להפסד של קבוצתו.

על הדאגה מההמשך: "ההנהלה יודעת וכולם יודעים שצריכים להגיע עוד ארבעה-חמישה שחקנים לעבות את הסגל ולשפר את הקבוצה. אני מקווה שכבר במשחק ביום שלישי נראה שינוי. אין לנו דאגה בכלל, אנחנו עובדים קשה באימונים, עמיר יכוון אותנו ונגיע מוכנים לליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי