בחדרה חששו לשתף את ג'ראפי, שעשוי לחזור למועדון ספורט אשדוד

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | אודי ציטיאט

השוער נותר מחוץ לסגל ב-1:1 מול מכבי פתח תקווה וביומיים הקרובים צפויה פגישה עם ג'קי בן זקן במטרה להגיע לסדר. אם לא תמצא פשרה, גלזר ולבקוביץ' מועמדים להחליפו. פלקושצ'נקו ומסיקה זכו למחמאות

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חדרה אחרי ה-1:1 בחוץ מול מכבי פתח תקווה במשחק הראשון במסגרת גביע הטוטו. הקבוצה של שרון מימר הופיעה להתמודדות בהרכב חסר ועם שני זרים בלבד, גוסטבו מרימטני ויא יא מדג'ה, ששותפו במהלך המחצית השנייה. "יש הרבה דברים טובים שאפשר לקחת, אבל מנגד צריך לזכור שמדובר בקבוצה חדשה כמעט לחלוטין. אנחנו נגיע מוכנים לליגה", הבהירו בחדרה בסיום.

מי שלא שיחק הוא הבלם ג'ונתן סיסה, שחזר לאחר פציעה ארוכה ועשוי לקבל דקות ראשונות במשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא. שני שחקני הרכש, מקסים פלקושצ'נקו וריף מסיקה, זכו למחמאות לאחר הופעת הבכורה רשמית. שחקן נוסף שהרשים הוא החלוץ אסי גומה שהיה פעיל בעיקר במחצית הראשונה ואף הבקיע.

באשר ליואב ג'ראפי, כפי שפורסם בספורט1, בחדרה לא לקחו סיכון והשאירו את השוער מחוץ לסגל, זאת לאחר שהפועל תל אביב לא שילמה דמי העברה למועדן ספורט אשדוד וג'קי בן זקן דרש שג'ראפי ישוב לקבוצה מעיר הנמל. ביומיים בקרובים ייפגשו נציגיו של השוער עם בן זקן וינסו להגיע עמו להסדר. אם הצדדים לא ימצאו פתרון, חדרה תחפש שוער אחר ושני המועמדים נכון לרגע זה הם עומרי גלזר ורובי לבקוביץ'.

יואב ג'ראפי מאוכזב
יואב ג'ראפי | דני מרון

במקביל, בחדרה ממתינים לנחיתתו של אודה אונוריודה שצפוי להיות הזר החמישי של הקבוצה העונה. לאחר שבימים האחרונים עבר בדיקת קורונה שנמצאה שלישית, החלוץ יגיע ארצה מניגריה והוא אמור להצטרף לחבריו החדשים לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי