בכר: "לא ממהרים להתחזק כי הבסיס מצוי. שועה ועוואד? תלוי בהם"

מאמנה החדש של מכבי חיפה דיבר על החלוצים והודה לאחר הבכורה המוצלחת בקריית שמונה: "אם יצטרפו שחקנים, הם יהיו כאלה שישדרגו אותנו". קובי רפואה בעקבות ה-1:0: "אין דבר כזה להפסיד בכבוד"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה של ברק בכר יכולה להיות מרוצה מהמבחן הראשון שלה לעונת 2020/21. אמנם היא בלטה בעיקר במחצית הראשונה, אבל זה הספיק לה כדי לנצח 0:1 בקריית שמונה במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו ובכך לפתוח את העונה החדשה ברגל ימין.

מיד לאחר המשחק אמר המאמן ברק בכר על הניצחון במשחק הבכורה שלו בכרמל ועל וההכנות לעונה: "זה משחק ראשון אחרי שבועיים של הכנה. פתחנו טוב בחצי השעה הראשונה ואחר כך הורדנו את הקצב. אנחנו נעשה הכל כדי לחזק את הקבוצה במקומות הנכונים ולא ממהרים לעשות זאת כי יש פה סגל טוב עם בסיס מצוין. אם נביא שחקנים, הם יהיו כאלה שישדרגו את הסגל המצוין הזה".

מעמדם של עוואד ושועה: "הכל תלוי בהם. ככל שהם ימשיכו, והם עובדים מאוד קשה, הם יקבלו דקות ותהיה תחרות טובה. זה יתרון גדול שיש חמישה חילופים ואפשר לקבוע מראש – כך עשינו מראש וידענו שרוקאביצה ישחק מחצית ושועה במחצית השנייה".

ירדן שועה נגד דור אלו. | שלומי טובה

לעומתו, קובי רפואה המנוצח סיפר לאחר ה-1:0: "אנחנו לא רוצים להפסיד אף פעם ומגיעים כל משחק כדי לנצח. אין לי מושגים כמו להפסיד בכבוד. אמנם זה משחק רשמי, אבל זה אימון מבחינתנו וראינו דברים טובים ופחות טובים שנשפר אותם".

השינויים הרבים בסגל: "לוקח זמן זה תירוץ. אנחנו רוצים לחבר את הקבוצה, יודעים שיש לנו עבודה ובטוחים שתהיה קבוצה טובה. גם רצינו לשמור על שחקנים לקראת המשחק הבא ביום רביעי וחוץ מההפסד אני לוקח מפה הרבה דברים טובים. זו הכנה וזה בסדר גמור".

כיצד תיראה ק"ש העונה: "השאיפה של כולנו היא שהקבוצה תחזור למקומה הטבעי ולשם אנחנו מכוונים. חיזקנו את הקבוצה ואני מאמין שתהיה לנו קבוצה באמת טובה".

אדריאן רוצ'ט, דור אלו, דולב חזיזה | שלומי טובה

לחצו לכל החדשות, העדכונים, הסרטונים והנתונים של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי