שביעות רצון בסכנין, לאונדרסן והנריקס יחתמו

שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

שמחה רבה נרשמה אצל העולה החדשה לאחר ה-0:2 על האדומים-שחורים בסמי עופר. "הצוות המקצועי בונה את הקבוצה לאט לאט וזה נראה טוב" אמרו במועדון. הברזילאי נחת בישראל ויכנס לבידוד לפני חתימה, הקולומביאני סיים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין סימנה אתמול (ראשון) וי גדול על החזרה שלה לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי, לאחר שניצחה 0:2 את הפועל חיפה במחזור הפתיחה של גביע הטוטו. בשורות העולה החדשה לליגת העל אהבו בעיקר את היכולת של השחקנים הצעירים ששותפו במשחק. "בניגוד לשנים עברו, בהן רצינו להנחית בקבוצה כוכבים, שהסתיימו בנפילות, הפעם הצוות המקצועי בונה את הקבוצה לאט לאט וזה נראה טוב" אמרו במועדון אחרי המשחק.

שחקני הרכש מוטי ברשצקי ואיקוום אוטין לא עברו בבקרה התקציבית ובסכנין מקווים להעביר את השניים עד יום רביעי למשחק מול מכבי חיפה. מי שכן צפוי להיות חלק מהסגל הוא הבלם הקולומביאני אוסוולדו הנריקס שנחת לפני כשבועיים בישראל ויסיים את הליך הבידוד ויחתום רשמית בקבומה מהגזר.

בתוך כך, שחקן נוסף שהגיע אתמול לארץ וצפוי להיכנס לבידוד הוא הקשר לאונדרסן, ששיחק בעונה החולפת בנאוטיקה מהליגה השנייה בברזיל. לאונדרסן צפוי להפוך לזר הרביעי של אלדד שביט, ביחד עם אוטין, הנריקס ואמרי וולשמן.

איהאב שאמי
איהאב שאמי | מאור אלקסלסי

במקביל, בסכנין מעוניינים להשאיר את הנכסים המקומיים כמו המגן עלי עותמאן, שעתיד לחתום על חוזה חדש ולאחריו גם יקבל תפקיד מקצועי. אייהב גנאיים היה מהמצטיינים בניצחון אתמול, והוא עצמו גם סיכם על חוזה חדש לשנתיים, כולל סעיף יציאה לחו"ל שעומד על 300 אלף דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי