מכלוף יחזור להרכב כפ"ס, תורג'מן: "צריכים להשתפר"

עמיר תורג'מן
אחמד עאבד | אודי ציטיאט

הירוקים יפגשו את חדרה בשלישי, הבלם ישוב ל-11 במקום שון קרנדי, איתי שור צפוי לפתוח על חשבונו של אמדו סוקונה. המאמן: "צריכים לעבוד קשה יותר על המגרש"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד במחזור הראשון של גביע הטוטו למכבי נתניה, הפועל כפר סבא תפגוש מחר (שלישי) את הפועל חדרה במטרה להשיג ניצחון בכורה לעונת 2020/21.

מבחינה מקצועית, עמיר תורג'מן מתכנן שני שינויים מההרכב שפתח בשבת: טל מכלוף, שהחלים ממחלתו יחליף את שון קרנדי ואילו איתי שור הצעיר, עליו בונים רבות בקבוצה העונה, צפוי לפתוח במקומו של אמדו סוקונה הפצוע כשקיזיטו יעלה בחוד ההתקפה. רז כהן, שחתם בקבוצה בתחילת השבוע, יערוך הופעת בכורה בסגל וצפוי להשתלב מהספסל.

המאמן עמיר תורג'מן לקראת ההתמודדות: "אנחנו צריכים לבוא נחושים, לעבוד קשה יותר על המגרש ולהשתפר מהמשחק האחרון. שחקנים לאט לאט חוזרים לעצמם, חלק יחזרו לסגל מחר וככל שיעבור הזמן נוכל להראות טוב יותר. הסגל מתגבש ויחד איתו נתקדם".

אמדו סוקונה מאוכזב
אמדו סוקונה מאוכזב | דני מרון

"מבחינת לוח המשחקים והסגל שעומד לרשותנו כעת, אני סומך על השחקנים שיידעו לעשות את המאמץ", המשיך המאמן וסיכם: "אנחנו נעשה את חלוקת הדקות מבחינתנו".

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, בן רייכרט, עומר ברהמי, איתי שור, בן חיון, קיזיטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי