ראדי ימשיך בסכנין? אבו יונס: "אם המאמן ירצה – נשב איתו"

מהראן ראדי
מהראן ראדי. עניין כספי או מקצועי? | אודי ציטיאט

יו"ר הקבוצה התייחס לקשר הוותיק שהרשים אשתקד אך לא מתאמן עם הקבוצה: "הוא סיים את חוזהו, זה לא עניין מקצועי". הקבוצה עדיין לא עברה בבקרה ותחסר גם נגד מכבי חיפה ברביעי את אוטין וברשצקי. אוסבלדו יהיה בסגל

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בבני סכנין אמנם שמחו מהניצחון על הפועל חיפה במשחק הפתיחה של גביע הטוטו, אך דווקא המאמן אלדד שביט וחלק מבכירי ההנהלה ציינו כי זה היה רק עוד משחק הכנה בדרך לדבר האמיתי – פתיחת הליגה. "עשינו הרבה דברים טובים אבל זה לא יספיק להמשך העונה", אמרו בסכנין.

הקבוצה מהמגזר הגיעה למשחק הראשון ללא מספר שחקני רכש וגם מחר (רביעי) נראה כי תחסר את המגן איקוום אוטין והקשר מוטי ברשצקי נגד מכבי חיפה (20:00), שכן טרם עברה בבקרה. המגן עלי עותמאן שנעדר מהמשחק ביום ראשון עדיין לא כשיר ולא ברור אם יכלל בסגל. מי שכן יערוך בכורה בסגל הוא הבלם הקולומביאני, אוסבלדו הנריקס, שיירשם כנבחן. חמודי חלאיילה ייעדר בגלל פציעה.

יו"ר הקבוצה אבו יונס התייחס לשחקני הרכש שלא עברו בבקרה ואמר: "אנחנו מטפלים בנושא מול רואה החשבון שאמור להעביר מסמכים לבקרה התקציבית. אני לא חושב שנספיק לעשות זאת עד למשחק מחר אבל עד סוף השבוע נקווה לקבל את האישור".

מוטי ברשצקי. מתי סכנין תעבור בבקרה? | בני סכנין

מעבר לכך, אבו יונס התייחס לראשונה לסוגייה סביב הקשר מהראן ראדי שהצטיין בעונה שעברה בליגה הלאומית אך לא מתאמן עם הקבוצה בשל. חילוקי דעות כספיים על שכרו לעונה הקרובה. אבו יונס הציג גרסה מעט אחרת וטען שהעניין מקצועי: "ראדי סיים את חוזהו במועדון. אם המאמן שלנו יחליט שיש צורך בראדי לעונה הקרובה אז נשב איתו. עוד לא הגשנו לו הצעה כספית ככה שלא מדובר בחילוקי דעות כספיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי