שמרו כוחות לליגה: 0:0 בין בית"ר להפועל ת"א בבכורה של דגני

קפטן האדומים לשעבר ערך הופעה ראשונה בהרכב של רוני לוי, שאיבד סיכוי להניף את הגביע בו זכה אשתקד. מוחמד ובראון התעמתו, חילופי דברים גם בין ורדסקה לקופר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים והפועל תל אביב נפרדו הערב (שלישי) ב-0:0 מאכזב במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. גם הופעות בכורה של אוראל דגני ואורן ביטון לא סייעו לצהובים שחורים, שאמנם גילו שיפור במחצית שנייה עם כניסתו של עידן ורד, אך סיימו משחק שני ברציפות ללא שער זכות ולמעשה איבדו סיכוי להעפיל לשלב הבא של המפעל בו זכו אשתקד. מנגד, האורחת עלתה בהרכב סופר הגנתי והשיגה את המטרה – נקודה בטדי.

המשחק החל בקצב גבוה, כאשר שי קונסטנטין בחן את רוי ברנס הצעיר ומנגד עומרי אלטמן כמעט הדהים את איתמר ניצן עם בעיטה מהסובבת מהקרן, אלא שאז הקצב דעך ושתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבים. מי שניצל מכרטיס אדום בבכורה שלו בהרכב הפועל תל אביב הוא ארמנדו קופר. למזלו, בגביע הטוטו אין VAR והשופט עידן לייבה הסתפק בכרטיס הצהוב, למרות מרפק מכוער ששלח הקשר אל עבר פניו של דיוגו ורדסקה.

בפתיחת המחצית השניה העלה רוני לוי את שלום אדרי ועידן ורד מהספסל ובית"ר החלה לתקוף, אך האחרון לא היה מספיק מדויק והחמיץ פעמיים מעמדות די נוחות. מן העבר השני, ניב סרדל היה יכול לקנות את עולמו בדקה ה-67, אבל המגן האדום לא פגש טוב את הכדור והחמיץ ברשלנות מחמישה מטרים. עד הסיום שתי הקבוצות הגיעו לחצאי מצבים וזה 0:0 מאכזב.

דיוגו ורדסקה, ארמנדו קופר | דני מרון
ארמנדו קופר, רוי ברנס | דני מרון

בסיום המשחק אירע עימות מילולי על כר הדשא בין עלי מוחמד לעומר בראון, אך השניים לחצו ידיים וסיימו את התקרית במהרה. בירידה לחדר ההלבשה נשמעו חילופי דברים גם בין ארמנדו קופר לדיוגו ורדסקה. אנשי הפועל הרחיקו את קופר ובכך נמנעה תקרית בין הצדדים.

בית"ר ירושלים תנסה להשיג את ניצחון הבכורה שלה במפעל השלישי בחשיבותו בחוץ מול מ.ס אשדוד (שבת ב-21:00) ואילו שעתיים קודם לכן הפועל תל אביב תקווה לשמור על מאזן נקי מהפסדים כשתארח את בני יהודה לדרבי הקטן של העיר.

אוראל דגני. השתלב במהירות | דני מרון
אורן ביטון | דני מרון

הרכבים:

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אוראל דגני, דיוגו ורדסקה, אוראל דגני, אורן ביטון (אורי מגבו, 79), תמיר עדי (אופיר קריאף, 79), עלי מוחמד, חנן ממן (שלום אדרי, 46), לירן רוטמן (עידן ורד, 46), שלומי אזולאי (גלאופילו האסלביינק, 64), אלירן עטר.

הפועל תל אביב: רוי ברנס, ניב סרדל, רז שלמה, איאד אבו עביד, דני גרופר, דורון ליידנר, שי אייזן, עמנואל בואטנג, עילאי תמם (עומר בראון, 61), ארמנדו קופר (לבאן קטאליה, 69), עומרי אלטמן (עמית מאיר, 61).

מהלך המשחק

דקה 2, הזדמנות ראשונה לבית"ר: מוחמד מצא את קונסטנטין שבעט כדור שטוח מ-20 מטר, אך ברנס הצעיר הגיב היטב וקלט.

רוי ברנס | דני מרון
ארמנדו קופר, תמיד עדי | דני מרון

דקה 4, אלטמן כמעט הימם את בית"ר: קרן מסובבת של מלך שערי האדומים הפתיעה את איתמר ניצן, שהתעשת ברגע האחרון ומנע שער.

דקה 12, הפועל תל אביב ניצלה: ארמנדו קופר שלח מרפק מכוער לפניו של דיוגו ורדסקה, אולם משום מה השופט עידן לייבה הסתפק בכרטיס צהוב. למזלם של האדומים, במשחקי גביע הטוטו, כידוע, אין VAR.

אוראל דגני | דני מרון
לירן רוטמן, ניב סרדל | דני מרון

דקה 38: אורן ביטון ניסה ניסה להפתיע עם בעיטה מרחוק, אבל הכדור שלו טס גבוה גבוה מעל המשקוף של ברנס.

דקה 40, איום שני במשחק להפועל תל אביב: רז שלמה נגח מעשרה מטרים כדור שחמק החוצה.

עומרי אלטמן, אוראל דגני | דני מרון

דקה 53, כמעט שער תוצרת צמד המחליפים של בית"ר: שלום אדרי הכניס כדור עומק גדול לעידן ורד, אבל רז שלמה הגיע בזמן ומנע מהקשר לבעוט.

דקה 54: עטר הכניס לאורן ביטון שבעט מזווית קשה, ברנס הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 59: עטר הרים ברגל שמאל היישר לראשו של ורד, שנגח לא מספיק מדויק והכדור חמק החוצה.

אלירן עטר, עמנואל בואטנג | דני מרון

דקה 67, החמצת ענק להפועל: סרדל קיבל רוחב ונותר מול רשת חשופה, אך הכדור לא התלבש לו על הרגל ועלה גבוה מעל השער של איתמר ניצן. איזו הזדמנות לאדומים.

דקה 71: האסלביינק המחליף ניסה להכניע את ברנס מזווית קשה, אך השוער הצעיר הגיע לפניו והרחיק את הסכנה.

דקה 82: גרופר ירה מ-30 מטר החוצה. ניסיון נואש של הבלם האדום.

דקה 92: כדור חופשי חזק של עטר נהדף על ידי ברנס, שסגר הופעה טובה מבחינתו.

רוי ברנס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי