הפועל חיפה עברה בבקרה התקציבית. לירן סרדל יחזור להרכב

לירן סרדל
לירן סרדל | מאור אלקסלסי

יממה לפני המשחק מול קריית שמונה, סילבס לא ידע אם יוכל לשתף את שחקני הרכש החדשים ותרגל מספר הרכבין, אך לבסוף קיבל בשורות טובות. הקשר שעלה מהספסל מול סכנין אמור לפתוח לצד אחיו ירין. מלול הפצוע לא ישותף

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לקראת משחק הבית של הפועל חיפה מול קריית שמונה שייערך מחר (רביעי, 19:45), הקבוצה קיבלה את האישור הסופי של הבקרה התקציבית לעונה הקרובה, לרשות הצוות המקצועי יעמוד סגל מלא, למעט השחקנים הפצועים. במהלך היום ניהלו ראשי הפועל חיפה ואנשי הבקרה מספר שיחות, וכעת המאמן חיים סילבס יוכל להשתמש בכל שחקני הרכש שהצטרפו העונה – כמו הבלם עידו לוי, המגן רז נחמיאס שחקן ההתקפה רז שטיין כאשר גם תומר אלטמן שימשיך בהשאלה לעונה נוספת ממכבי תל אביב יוכל לחזור לסגל של החיפאים.

בכל מקרה סילבס תרגל עוד לפני האישור הסופי מספר הרכבים במטרה לבחור את ה-11 בהתאם לאישור הבקרה התקציבית. לירן סרדל, שעלה מהספסל מול סכנין, יחזור להרכב. שלא ייקח חלק במשחק הוא המגן דור מלול, שעדיין פצוע ובמקביל ממשיך בשיחות עם הבעלים יואב כץ לגבי הקיצוץ הרוחבי כמו גם ניסו קפילוטו, בן והבה ועדן בסט שאמורים לקצץ כ-30 אחוז משכרם.

כפי שפורסם כאן, שאר השחקנים שחתמו על חוזה חדש לא יבצעו קיצוץ נוסף לאחר בדיקה מקיפה של כץ. אגב במועדון טרם השלימו את הסגל והערכה היא שיצורף מגן שמאלי וקשר נוסף עוד לפני פתיחת משחקי הליגה בסוף החודש.

דור מלול
דור מלול | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: יסמין בוריץ', ירין סרדל, גיא משפתי, מיקי סירושטיין (עידו לוי), רז נחמיאס (שניר טליאס), לירן סרדל, גל אראל, תומר אלטמן (סער פדידה), רז שטיין (אלמוג בוזגלו), נס זמיר, וויליאם אגאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי