אוראל דגני: "היה כיף ללבוש לראשונה את המדים של בית"ר ירושלים"

הבלם החדש של רוני לוי דיבר לאחר הבכורה נגד האקסית: "היה גם מוזר וגם מרגש. היה קצת פרפרים בהתחלה, אבל ממשיכים הלאה. הפועל ת"א? אין טעם להתעסק בזה יותר". קלינגר: "מרוצה מהאגרסיביות"

(גודל טקסט)

משחק גביע הטוטו בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב באצטדיון טדי, הבטיח לא מעט אך כלל לא קיים. הרכש החדש של המארחת, אוראל דגני פתח נגד האקסית והשלים 90 דקות, אבל נראה שחוסר הקהל ביציעים ממשיך להשפיע על האנרגיות ושתי הקבוצות נפרדו ב-0:0 משמים.

בית"ר ירושלים, שסיימה בפעם השנייה ברציפות בתוצאה זו, הקטינה משמעותית את סיכוייה לעלות לחצי הגמר לאחר שצברה עד כה שתי נקודות וככל הנראה תאבד את התואר שלה בקרוב. הפועל תל אביב לעומת זאת שמרה על ראשות הבית עם ארבע נקודות.

האיש המרכזי מאחורי המשחק, אוראל דגני אמר בסיום: "איך היה המשחק? גם מוזר גם מרגש, נכנסתי ישר לקצב נגד הפועל אבל זה בסדר. היה קצת פרפרים בהתחלה וממשיכים הלאה".

עומרי אלטמן, אוראל דגני | דני מרון

נראה שכבר הספקת להשתלב בקבוצה: "זה באופי שלי ואני מנסה לעשות זאת גם בבית"ר וזהו, היה כיף ללבוש פעם ראשונה את המדים שלבית"ר. הפועל תל אביב? אני די סיפרתי את מה שהיה, אני חושב שאין טעם לעסוק בזה עוד".

איך תהיה העונה של בית"ר ירושלים: "אני מאמין שיהיה חיזוק במספר עמדות. לאיזה מקום נגיע? מקום גבוה, אבל אין טעם כעת לצאת בהצהרות".

מהצד האדום אמר המאמן ניר קלינגר: אם מתחשבים בנסיבות ובהרכב החסר אני חושב שאנחנו עושים הכנה לא רעה, מתקדמים ממשחק למשחק, יש לנו הרבה שחקנים חדשים ואני רוצה להרכיב את הפאזל. אני מרוצה מהגישה האגרסיבית שלנו, מצד שני אנחנו מבינים שיש לנו ליקויים שאנחנו צריכים לשפר, השחקנים לומדים עוד שיטת משחק וכמובן גם שנעלה בקו של 4, אבל עד שכולם ייכנסו לכושר, אני בהחלט מרוצה".

איאד אבו עביד הוסיף: "קודם כל משחק בטדי הוא תמיד משחק קשה ולא חשוב באיזה מסגרת, היה חשוב לנו לנצח את המשחק ולא עשינו את זה, אבל אני חושב שנשמר המומנטום של אי ספיגות ואני מקווה שבמשחק הבא נשתפר, זה לא קל לשחק בהפרש של שלושה ימים. השנה גביע הטוטו מקבל משנה תוקף של משחקי הכנה כי לא היה לנו הכנה, אני מקווה שבמשחק הבא נראה טוב יותר וננצח".

ניר קלינגר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי