מכבי פ"ת עשויה להציע לפלשר חוזה ליותר מעונה אחת, מלמד מבוקש

הבלם ייפגש במהלך היום עם אבי לוזון, בקבוצה ירצו לקלוט את החלוץ שמכוון לשחק בחו"ל, אם נתניה תשתתף בשכרו. בקבוצה מנסים להימנע מניתוח של רוי רונן, מה שעשוי לקצר את זמן ההחלמה

(גודל טקסט)

שביעתו רצון במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון אמש (שלישי) 0:1 על מכבי נתניה, במה שהיה ניצחון הבכורה של הקבוצה של גיא לוזון העונה. "היינו עדיפים על נתניה בכל שלב במשחק, ניצחנו בצדק", סיפרו במועדון. "הרגשה מעולה לנצח. יש לי דברים לשפר במשחק אבל בסה"כ היה לי משחק טוב", סיכם החלוץ תאי בריבו.  "אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי, היה טוב לשחק 90 דקות".

מי שזכו למירב המחמאות היו צמד המגנים מוחמד הינדי ויינון אליהו, שהטרידו רבות את הגנת נתניה ובהחלט נראים עד כה כהפתעה נעימה מבחינת שחקני הרכש. הקשר הגנאי אלביס סאקי נכלל בסגל אך לא שותף, כשבקבוצה הסבירו כי המאמן גיא לוזון מעוניין קודם כל שישתלב מבחינה טקטית במהלך האימונים ורק אז הוא יזכה לדקות הבכורה.

ומה בנוגע לרכש? כפי שפורסם בספורט1, הבלם דניאל פלשר צפוי להיפגש במהלך היום עם היו"ר אבי לוזון ולחתום בקבוצה, כאשר בפ"ת שוקלים להציע לבלם חוזה לשנתיים ולא לעונה אחת, כפי שנהוג עם רוב השחקנים בקבוצה.

דניאל פלשר | דני מרון

שם ישראלי נוסף שעלה במועדון הוא של החלוץ גיא מלמד, שכבר שיחק במדי הקבוצה במשך מספר עונות. בפתח תקווה סיפרו כי אם מכבי נתניה תהיה מוכנה להשתתף בשכרו, המלאבסים ישמחו לקלוט את החלוץ, שמכוון לשחק מעבר לים, אך עדיין לא מחזיק בהצעה קונקרטית. למרות זאת, נראה שהסיכויים שיגיע לפ"ת לא מאוד גבוהים.

שחקן ההתקפה רוי רונן עתיד להיכנס לניתוח לשיקום הרצועה הצולבת, אך בקבוצה בודקים בימים האחרונים שיטת טיפול נוספת אשר תמנע ניתוח ותשביתו לפרק זמן של חודשיים בלבד.

רוי רונן, אור אינברום | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי