אור דסה צפוי לחתום בהפועל כפ"ס ב-48 השעות הקרובות

כפי שפורסם בספורט1, קשר רעננה יושאל. קיזיטו, שהוחלף עקב פציעה, סובל מרגל עץ וינוח מספר ימים. מכלוף: "אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. אנחנו עוד לא שם מבחינת פיזית ומבחינת הסגל"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא שמחו מהשיפור במשחקה של הקבוצה אמש (שלישי) מול הפועל חדרה שהסתיים בתוצאת תיקו 1:1, כאשר לאחר ההפסד למכבי נתניה ביום שבת, הקבוצה של עמיר תורג'מן הציגה משחק משופר וגם ייצרה מספר מצבים.

"לא הברקנו, אבל כשאנחנו רואים את הקבוצות שמתמודדות מולנו, אנחנו לא נופלים מהן. ברגע שיגיעו לפה עוד מספר שחקנים, אנחנו גם נראה יותר טוב", אמרו במועדון.

"אני חושב שאנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. אנחנו עוד לא שם מבחינה פיזית ומבחינת הסגל. הסגל עוד לא שלם וזה בולט במשחק שלנו. אני מקווה שככל שיעבור הזמן הסגל יושלם וגם אנחנו נראה יותר טוב" סיכם הבלם טל מכלוף.

עמיר תורג'מן
אחמד עאבד | אודי ציטיאט

על הדברים החיוביים: "למעט הפנדל הם לא הגיעו ליותר מדי מצבים במשחק. מעבר לזה, חזרנו מפיגור וזה גם משהו שאפשר לראות לחיוב".

על השלד שנשאר: "היתרון הוא שכולנו מכירים אחד את השני גם במגרש וגם בחדר הלבשה. למי שיגיע מבחוץ יהיה יותר קל להתאקלם. יהיה לו גרעון מוכן שמוכן לקלוט אותו ואני מקווה שזה יעזור לדברים ללכת יותר מהר".

שחקן ההתקפה קיזיטו, הוחלף במהלך המחצית הראשונה לאחר שסבל מרגל עץ, אך בקבוצה מיהרו להרגיע כי לא מדובר בפציעה חמורה והשחקן צפוי לנוח למשך יומיים שלושה.

מבחינת הרכש, כפי שפורסם בספורט1, מו"מ מתקדם מתנהל עם קשר הפועל רעננה אור דסה, שצפוי להיות מושאל לקבוצה של עמיר תורג'מן, כשהמטרה היא שהעסקה תיחתם כבר ב-48 השעות הקרובות. דסה כבר הביע רצון להצטרף והמהלך צפוי להיות מושלם בקרוב.

בקבוצה הרעיפו מחמאות לקשר שגיא דרור, שכבש אמש את שער השוויון, אך נראה שעדיין, ולמרות השער, הקשר יעזוב ברגע שיגיע להסדר, כאשר מסרים בעניין הובהרו לשחקן.

אור דסה
אור דסה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי