כץ: "ראינו שיפור אבל זה לא יספיק בדרבי", התלבטות לגבי החוד

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

אחרי ה-2:2 נגד ק"ש, הבעלים מרוצה מההתקדמות אך יודע שנגד מכבי חיפה זה יהיה סיפור אחר. סירושטיין ספג ביקורות, במועדון לא החליטו האם לאלה ימשיך וגם לגבי הצטרפותו של אז'ובל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה אמש (רביעי) ב-2:2 ביתי באצטדיון סמי עופר מול הפועל קריית שמונה, ובמועדון יצאו ברגשות מעורבים. מצד אחד, סוף סוף הקבוצה עברה בבקרה ולראשונה שיחקה עם כל שני הרכש של הקיץ האחרון. מנגד, שוב היכולת לא הייתה טובה, בוודאי במחצית השנייה, ונראה שהמאמן חיים סילבס יצטרך להתחזק במספר עמדות נוספות לקראת הליגה.

הבעלים יואב כץ סיכם: "ראינו שיפור מהמשחק הראשון מול בני סכנין, אבל זה עדיין לא מספיק ויש לנו עוד הרבה עבודה. היכולת הזאת לא תספיק מול מכבי חיפה ביום ראשון ואני מצפה שהשחקנים יראו שיפור נוסף. יש צורך ליצור חיבור טוב יותר בין השחקנים מהעונה שעברה לשחקנים החדשים".

הבלם מיקי סירושטיין ספג ביקורת אחרי שהורחק בכרטיס אדום וייעדר מהדרבי מול הירוקים. "שחקן עם הניסיון שלו היה צריך להימנע מהרחקה, בטח בשלב כזה של העונה", אמרו בהפועל חיפה אחרי המשחק.

מיקי סירושטיין | מאור אלקסלסי

סילבס רוצה לצרף מגן שמאלי נוסף ואולי קשר, אך נראה שכץ ישהה את ההחלטה. הבעלים אמר בנושא: "אני רוצה ללמוד את המתווה של משרד האוצר והמנהלת ורק אחר כך נקבל החלטה לגבי רכש נוסף".

מי שעשוי להיפגע מההחלטה של כץ לדחות את ההחתמות לעת עתה הוא מהראן לאלה. החלוץ הוותיק טרם חתם על חוזה לעונה הקרובה ועתידו לא ברור כרגע. גם לגבי החלוץ הנבחן, בן אז'ובל, טרם התקבלה החלטה.

לירן סרדל, שסיפק שער יוצא מן הכלל והעלה את הקבוצה ל-0:1, ענד אתמול את סרט הקפטן וזכה למחמאות. השחקן אמר בסיום: "התחלנו פחות טוב, כבשנו, ולאחר מכן הגענו למצבים נוספים שלא הצלחנו לנצל. ניקח את הדברים הטובים לקראת הדרבי". על שיתוף הפעולה עם אחיו ירין אמר הקשר: "זאת לא פעם ראשונה, אבל זה עדיין מרגש והלוואי שזה יימשך".

לירן סרדל
לירן סרדל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי