מרון גנטוס מבני סכנין נחשף לחולה ונמצא חיובי לקורונה

מארון גנטוס
מרון גנטוס | לירון מולדובן

הבלם, שלא שיחק העונה בגביע הטוטו בעקבות פציעה, נדבק בנגיף ובמועדון מחכים לעדכון ממשרד הבריאות כיצד עליהם לנהוג, המשחק נגד קריית שמונה ביום ראשון יידחה?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שמחה גדולה נרשמה בבני סכנין אתמול (רביעי) לאחר הניצחון הביתי 0:1 על מכבי חיפה, הניצחון השני של העולה החדשה מאז פתיחת גביע הטוטו (קדם לו 0:2 על הפועל חיפה), אלא שבשעות הצהריים השמחה הפכה לדאגה גדולה: שחקן הקבוצה, מרון גנטוס, נמצא חיובי לקורונה.

גנטוס שהה לאחרונה לצד חולה קורונה מאומת והתבקש להיכנס לבידוד מיידי, במקביל לקביעת תור לבדיקת קורונה. התוצאות התקבלו היום בשעות הצהריים וכאמור הבלם התבשר כי היא חיובית, משמע שהוא נדבק בנגיף.

בסרטון: בני סכנין מנצחת את מכבי חיפה

יש לציין שגנטוס כלל לא שיחק בשני משחקי גביע הטוטו האחרונים בעקבות פציעה ובשלב זה טרם ברור כיצד ינהג משרד הבריאות לקראת משחק הקבוצה ביום ראשון נגד קריית שמונה. בכל מקרה, בסכנין ציינו כי השחקן לא התאמן לאחרונה עם הקבוצה ולא היה במגע עם שאר השחקנים. נכון לכתיבת שורות אלה, המועדון טרם קיבל הודעה מסודרת בכל הנוגע למשחק הקרוב, אך לא מן הנמנע שהשחקנים ואנשי הצוות המקצועי יעברו בדיקת קורונה בהקדם, כפי שכבר עשו במועדון בעבר.

מהמועדון נמסר: "הנהלת בני סכנין יצרה היום קשר עם האחראים במנהלת הליגה, שקיבלה עדכון מלא בנושא השחקן המאומת. המועדון יקבל הנחיות מהמנהלת במשך היום. יש לציין שהשחקן נכנס לבידוד מיום קבלתו את הודעת הבידוד, הוא לא שיחק במשחקים האחרונים. איחולי בריאות לכולם".

שחקני בני סכנין עוברים בדיקות קורונה
שחקני בני סכנין עוברים בדיקות קורונה | דוברות בני סכנין

ובחזרה למשחק. "הראינו הרבה אופי. יש כאן אוסף שחקנים ששכרם ביחד לא משתווה לשני שחקנים במכבי חיפה אבל יש להם לב גדול" אמרו במועדון לאחר הניצחון, ואף הוסיפו בציניות: "אולי כדאי לנו לא להעביר את השחקנים החדשים בבקרה התקציבית. זה עובד נהדר בלעדיהם".  בכל מקרה, ראשי המועדון והמאמן אלדד שביט ניסו להרגיע את השחקנים ולהוריד אותם לקרקע כשהסבירו להם: "מותר לשמוח אבל יש הבדל גדול בין גביע הטוטו לליגה".

בחזרה לבקרה התקציבית, בקבוצה מקווים לסיים את הסאגה עד סוף השבוע בכדי שהקשר מוטי ברשצקי והזרים כמו המגן איקוום אוטין, הבלם אוסלבדו הנריקס והחלוץ אמרי וולשמן יוכלו לקחת חלק מול קריית שמונה.

מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי | אודי ציטיאט

מי שככל הנראה יחזור לסגל של שביט הוא המגן הותיק עלי עותמאן. המגן חוזר לאחרונה מפציעה וצפוי להיכלל בסגל לראשונה העונה. עותמאן, אגב, יחתום בקרוב על חוזה חדש לשנתיים בסופם יקבל תפקיד מקצועי במועדון. מעבר לכך, שביט ממשיך לחפש זר נוסף לחלק ההתקפי וגם מעוניין בחלוץ הפועל רעננה כארם ארשיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי