פרסום ראשון: אור דסה עבר להפועל כפר סבא

אור דסה | הפועל כפר סבא, רשמי

הקשר שירד לליגה הלאומית עם הפועל רעננה הצטרף לסגל הירוקים. מיכאל אומו נחת וצפוי להיכנס לבידוד. תורג'מן ייחסר את ישראלי, פדידה, סוקונה ואפריאט הפצועים מול מכבי פ"ת (שבת ב-19:30)

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)


הפועל כפר סבא של עמיר תורג'מן, שכבר איבדה סיכוי להעפיל לגמר גביע הטוטו, תנסה להשיג מחר (שבת ב-19:30) ניצחון ראשון העונה במפעל כשתפגוש את מכבי פתח תקווה, ועל הדרך גם תקווה לשפר את הביטחון העצמי של השחקנים והצוות המקצועי לקראת פתיחת משחקי הליגה.

בכל הקשור לרכש, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, כפ"ס צירפה היום את הקשר אור דסה, שירד ליגה עם הפועל רעננה בתום העונה שחלפה וכעת חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. "אני שמח להצטרף להפועל כפר סבא", אמר הקשר לאחר חתימתו. "שיחקתי נגד הקבוצה בעונה שעברה ואני בטוח שיש פה קבוצה טובה. אני מכיר את העבר של המועדון וקהל האוהדים החם. אני מחכה לפגוש את האוהדים בקרוב ולעלות על הדשא".

"המועדון רצה אותי ורוצה להתקדם יחד איתי", המשיך דסה. "אני רוצה להיות חלק משמעותי בדרך של המועדון קדימה. זו ההחלטה הכי טובה שיכולתי לקבל ואני שמח שקיבלתי אותה. יש פה חומר שחקנים טוב וארצה לעזור לקבוצה להגיע גבוה. זה אפשרי. מקווה שנעשה את זה. אבל נצטרך לעבוד מאוד קשה".

אור דסה
אור דסה | אריאל שלום

לקראת המשחק נגד פ"ת תורג'מן ייאלץ להסתדר עם חסרונם של לא מעט שחקנים: השוער איתמר ישראלי ימשיך להיעדר ואליו יצטרפו אמאדו סוקונה (נקע בקרסול), הקפטן עומר פדידה (מנוחה בשל רגישות בשריר הירך האחורי) ויהב אפריאט (חבלה בכף היד).

תורג'מן יחזיר להרכב את בן חיון, כשגם איתי שור הצעיר ימשיך לקבל את הקרדיט בקישור. החלוץ קיזיטו לא כשיר לחלוטין אך בשל הסגל הקצר הוא עשוי לקבל בסופו של דבר את המקום בהרכב.

"הקבוצה מתקדמת יפה גם בהיבט הכושר הגופני וגם בהיבט הטקטי", אמר תורג'מן לקראת המשחק. "אמנם יש כמה פציעות, אך אנחנו מביטים קדימה למקום טוב ולהמשיך בהתקדמות. השחקנים לאט לאט עומדים בעומס ומרגישים טוב. מקווה שזה יבוא לידי ביטוי כבר בשבת".

קיזיטו מול נועם כהן | אודי ציטיאט

המגן אביב סולומון הוסיף: "אנחנו עובדים קשה באימונים. כבר במשחק האחרון נראינו טוב יותר ועם הזמן אני בטוח שאנחנו נשתפר ונתגבש לקבוצה שתשפיע בליגה, נוכל לעשות דברים יפים".

הקשר הניגרי מיכאל אומו נחת הלילה בארץ וצפוי להיכנס לבידוד, כאשר הוא אמור לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזהו בקרוב.

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, בן רייכרט, עומר ברהמי, איתי שור, בן חיון, קיזיטו.

עמיר תורג'מן
אחמד עאבד | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי