מכבי פ"ת הובסה 4:1 ע"י כפ"ס ואיבדה את הסיכוי להעפיל לגמר

אור אינברום | אודי ציטיאט

גביע הטוטו: הלוזונים חלמו על מפגש מול מכבי ת"א, אך החבורה של תורג'מן רשמה ניצחון מוצדק. קיזיטו (צמד), מכלוף ודרור כבשו לקבוצה מהשרון, מנגד חדידה צימק, אזולאי הורחק. נתניה ניצחה 0:1 את חדרה

(גודל טקסט)

שלב הבתים של גביע הטוטו יינעל מחר (ראשון) ובסיומו נדע מי תעלה לגמר ותזכה לפגוש את מכבי תל אביב. הערב מכבי פתח תקווה קיוותה להשיג ניצחון על הפועל כפר סבא ולהעביר את הלחץ לכיוון מוליכות הבתים האחרים – הפועל תל אביב ובני סכנין – אך הקבוצה של גיא לוזון סיימה את דרכה עם הפסד כואב של 4:1 במושבה. המשחק המקביל שנעל את בית ב', נגמר ב-0:1 למכבי נתניה על הפועל חדרה והעלה את הראשונה לראש הבית.

 בסרטון: מכבי פ"ת – הפועל כפ"ס 4:1

נראה שהמלאבסים התעסקו יותר מדי בחישובים לגבי מוליכות הבית האחרות ולא עשו את המוטל עליהם ורשמו תבוסה כואבת להפועל כפר סבא. האורחת מנגד הציגה משחק נפלא ונראית מוכנה בהחלט לקראת משחקי ליגת העל. קיזיטו כבש ראשון בראשו בדקה ה-12 וכעבור שש דקות נראה שהקבוצה של לוזון ויתרה על המשחק אחרי הרחקתו של אזולאי בשני צהובים.

הקבוצה מהשרון המשיכה בשלה והכפילה את היתרון בדקה ה-29 משער של מכלוף הבלם. פ"ת התעוררה וצימקה בדקה ה-39 אחרי נגיחה מדויקת של פדידה, אבל שם נגמר הסיפור של המלאבסים. שגיא דרור כבש את השלישי בדקה ה-52 וקיזיטו במשחקו הטוב בישראל סגר את הסיפור עם צמד בדקה ה-75.

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

הרכבים

מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, תומר לוי, מרכוס דיניז, עומרי לוזון, מוחמד הינדי, מוחמד סרסור, גיא חדידה, איתן אזולאי, אור אינברום, ליאל עבדה, תאי בריבו.

הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ', טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, בן רייכרט, טריקו גטהון, איתי שור, שגיא דרור, קיזיטו.

מהלך המשחק

דקה 12, הפועל כפר סבא עלתה ליתרון 0:1! שלח העביר כדור קשתי לקיזיטו שהכניע בראשו את ינקו.

דקה 18, מכבי פתח תקווה נשארת ב-10 שחקנים: מכה נוספת ללוזונים. איתן אזולאי קיבל צהוב שני לאחר איבוד במרכז המגרש.

דקה 29, הפועל כפר סבא עלתה ליתרון 0:2! קרן של אביב סולומון הגיעה לטל מכלוף שהכפיל מקרוב.

דקה 38, מכבי פתח תקווה צימקה ל-2:1! העולה החדשה לא מרימה ידיים, גיא חדידה הכניע את זלמנוביץ' בנגיחה לאחר קרן מדויקת של אינברום בצד שמאל.

דקה 52, הפועל כפר סבא עלתה ל-1:3! מתפרצת נפלאה של האורחת הסתיימה בכדור רוחב של גטהון לכיוון דרור שהפציץ מקרוב.

דקה 75, הפועל כפר סבא עלתה ליתרון 1:4! קיזיטו במשחקו הטוב בישראל מכדרר באין מפריע לאורך חצי מגרש והשלים צמד.

בסרטון: הפועל חדרה – מכבי נתניה 1:0

חדרה הייתה זו שכמעט עלתה ליתרון בדקה ה-62 לאחר שבונגונגי הוכשל ברחבה על ידי גנדלמן, אך עמוס עצר את הפנדל של פלקושצ'נקו. מנגד הקבוצה מעיר היהלומים כבשה את שער הניצחון בדקה ה-78 ממהלך שהחל אצל פרייטר והסתיים אצל אשכנזי שבעט שטוח והבטיח את המקום הראשון בבית לנתניה, ששמרה על סיכוי תאורטי להעפיל לגמר.

הרכבים

הפועל חדרה: עדי טבצ'ניק, נועם כהן, סהר דבח, ג'ונתן סיסה, עבדאללה ג'אבר, עומר לקאו, יאיא מלדג'ה, מקסים פלקושצ'נקו, ריף מסיקה, רודריגו בונגונגי, שובל גוזלן.

מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, דולב אזולאי, עומרי גאנדלמן, זלאטן שחוביץ', יובל שדה, אילון ירושלמי, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, רוי קורין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי