במכבי פ"ת לא מתרגשים: "זה רק גביע הטוטו", דניאל פלשר חתם

במועדון לא לקחו קשה את התגובה לכפ"ס. חדידה הבטיח: "נהיה טובים יותר בליגה". הבלם הצטרף מבני יהודה וגם משעלי, שכבש 14 שערים בלאומית בעונה שעברה, הגיע בחוזה לעונה. בבייב נדרש לקצץ משמעותית בשכרו וסירב

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה לא לקחו קשה את התבוסה אמש (שבת) 4:1 להפועל כפר סבא: "זה בסה"כ גביע הטוטו, אנחנו לא מתרגשים מזה", אמרו במועדון. "זה משחק אימון עבורנו וגם משחק הדירוג בשבוע הבא הוא אחד כזה שיעזור לנו להתגבש. אחרי שקיבלנו את הכרטיס האדום זה די פירק אותנו".

ובכל זאת, במקביל לחיפושים אחרי שני שחקני התקפה זרים נוספים, בפתח תקווה לא פוסלים את האופציה לצרף חלוץ ישראלי נוסף, אם יהיה אחד כזה בשוק. בינתיים מי שחתם בקבוצה לעונה הוא אליאור משעלי, החלוץ בן ה-23 ששייך למ.ס אשדוד ובעונה שעברה הושאל לבהפועל אום אל פאחם ולאחר מכן לעירוני רמת השרון ובסך הכל כבש 14 שערים בלאומית. מאוחר יותר השלימו המלאבסים החתמה נוספת, זו של דניאל פלשר ששיחק בקבוצה בעונה האחרונה כמושאל מבני יהודה ושוחרר על ידי הזהובים בימים האחרונים.

הקשר הבוסני אסמיר סוליץ' החל להתאמן עם חבריו ביום חמישי האחרון ונכח באצטדיון המושבה. סוליץ', שסיפר כי בעונה שעברה כמעט וחתם במכבי חיפה עדכן כי הוא מרגיש בכושר משחק סביר ושהוא מאמין שיוכל להשתלב כבר במשחק הבא.

אליאור משעלי | מכבי פתח תקווה, רשמי

מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא הקפטן אלי בבייב. בקבוצה דרשו ממנו קיצוץ רחב בחוזהו, דבר אשר לא מקובל על השחקן וכרגע, מתנהלים מגעים למצוא לו קבוצה. הבעיה: בפ"ת לא ממהרים להשתתף בשכרו ולכן העניין תקוע. הפועל כפר סבא הוזכרה בהקשרו, אך לאור החתמותיה האחרונות, נראה כי הסיכויים לכך נמוכים.

שחקן ההתקפה רוי רונן, שנפצע וסובל מקרע ברצועה הצולבת, צפוי לעבור ניתוח לשיקום במהלך השבוע הבא, כשמשך ההחלמה צפוי לנוע סביב חצי שנה.

לאחר המשחק אמר גיא חדידה: "הגול שלי לא רלוונטי. זה הפסד מאוד מאכזב. לא רצינו להפסיד בתוצאה הזאת. כמובן שזה בנסיבות המשחק וההרחקה אבל זה לא תירוץ לתוצאה. אפשר לקחת דבר חיובי, שאף אחד מהשחקנים לא עזב את המשחק באף שלב ובאף דקה. כולנו נלחמנו עד הסוף, אבל טוב שזה קורה בגביע הטוטו ונוכל לתקן את הדברים ולהופיע הרבה יותר טוב לליגה".

אלי בבייב
אלי בבייב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי