הפרידה מהזרים החלה: פלומיין נמכר לסמסונספור ב-250 אלף דולר

הקשר ימריא מיידית לטורקיה כדי לחתום בקבוצה שהעפילה לליגה השנייה. קונטה וגרסיה הבאים בתור שיעזבו. בסביבתו של איינבינדר המומים מהיחס כלפיו: "1,300 יורו בחודש יסדרו את התקציב?". הבוררות בדרך

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים שמו לעצמם מטרה למכור את השחקנים הזרים בקבוצה, ונראה שגל העזיבות החל. הקבוצה מטדי הודיעה הבוקר (ראשון) על מכירתו של קשר הכנף פרדי פלומיין לקבוצת סמנספור הטורקית שעלתה לליגה השנייה, בתמורה ל-250 אלף דולר, כמחצית מהסכום בו נרכש. פלומיין כבר המריא כדי לחתום בקבוצתו החדשה. הקשר הצרפתי הבריק במדי הפועל חדרה של ניסו אביטן והצטרף לבית"ר בינואר 2019. בעונה האחרונה בטדי כבש שישה שערי ליגה ושבעה בכל המסגרות, ובסך הכל הבקיע 11 שערים למועדון.

אולם ההתנהלות שלו מחוץ למגרש הובילה להחלטה לשחררו, בצירוף המדיניות החדשה של משה חוגג כמובן – שחרור הזרים הקיימים והחתמת זרים בעלי פוטנציאל השבחה. נציין כי בית"ר תקבל גם בונוס ממכירה עתידית, במידה והשחקן יימכר בעתיד לקבוצה אחרת תמורת סכום גבוה יותר.

אנטואן קונטה וליוואי גרסיה, הם הבאים בתור. קונטה אמור לחזור בתחילת השבוע הנוכחי ארצה, כשבמועדון מוטרדים מהעובדה שטרם מצא קבוצה. ליוואי גרסיה ייעדר בשבועיים הקרובים ולא צפוי להיות בסגל גם במשחק הראשון באירופה. בית"ר ממשיכה לחפש בינתיים גם מגן ימני, כששמם של חגי גולדנברג ועמית כהן עלו כמועמדים.

לידור כהן, אנטואן קונטה
אנטואן קונטה. הבא בתור לעזוב | דני מרון

מעבר לכך, במועדון ממשיכים להתעסק בחשיפת ספורט1 – בנוגע להחלטה של משה חוגג להיפטר מהחוזהו של דן איינבינדר. כזכור, אתמול פרסמנו כי איינבינדר שוב לא תורגל בהרכב בית"ר ובהמשך קיבל הודעה שהוא מחוץ לסגל של הקבוצה גם במשחק גביע הטוטו נגד מ.ס אשדוד. אם עד כה העריכו גורמים שונים במועדון כי הסיפור עם איינבינדר עתיד להיפתר תוך מספר ימים, נראה כי ההחלטה אתמול העכירה עוד יותר את היחסים בין איינבינדר למועדון. לספורט1 נודע כי ברשימה שהתפרסמה אתמול נכללו 21 שחקנים, מה שעורר עוד יותר את זעמו של הקשר, שמבין שהוא גם לא חלק מהסגל הרחב.

כזכור, בשבוע שעבר החליטו במועדון כי הם רוצים שאיינבינדר יקצץ לפחות 35 אחוז מהחוזה שלו כדי להישאר. יחד עם זאת, בסביבתו של חוגג מעריכים כי הוא רוצה שהשחקן יעזוב בכל מחיר וכי גם קיצוץ משמעותי לא ירצה אותו. "תנסה להסביר לי איך חמישה אחוזים מהחוזה המקוצץ שלו, 1,300 יורו בחודש, יסדרו לבית"ר ירושלים את התקציב?", אמר שחקן המקורב לאיינבינדר אתמול.

בשבוע שעבר טענו שחקנים כי נראה שתם עידן איינבינדר בבית"ר, אך זה מתבצר וצפוי לקחת את המועדון לבוררות. בינתיים, במועדון מתעכבים מעט עם החתמת קשר אחורי זר ובכל מקרה היו רוצים שאיינבינדר יעזוב לפני שיחתימו אותו. הבעיה סביב איינבינדר קשורה גם לגובה החוזה שלו. שם סבורים שקבוצות כמו הפועל תל אביב היו רוצות לקלוט אותו, אבל החוזה יקר מדי עבורן.

דן איינבינדר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי