ג'ורג' מנדז'ק קרוב לסיכום לשנתיים. הבלם בוגדאן פלאניץ' מועמד

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

הקשר צפוי להרוויח 300 אלף יורו, בכר לחץ לצרפו כדי שישתלב במהירות. מכבי חיפה דרוכה לקראת הדרבי הערב: "רוצים לצבור ביטחון לקראת אירופה והליגה". הבלם הסרבי ששיחק אשתקד בסטיאווה הוצע. ים כהן הושאל לרמה"ש

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תארח הערב (ראשון, 20:15) את הפועל חיפה לדרבי יוקרתי כאשר בקבוצה כבר לא עוסקים באפשרות להעפיל לגמר גביע הטוטו אלא ברצון להשיג ניצחון יוקרתי שישכיח את ההפסד 1:0 לבני סכנין, ויוסיף לשחקני הירוקים ביטחון לקראת המשחק בליגה האירופית וגם לקראת פתיחת הליגה. "אנחנו רוצים ניצחון שייראה את העבודה הקשה במחנה האימונים", אמרו במועדון.

ברמה המקצועית, נראה שבכר יעלה בהרכב החזק ביותר עם דולב חזיזה וצ'רון שרי בקישור, כאשר ההתלבטות בין מוחמד עוואד לירדן שועה. מקומו של ניקיטה רוקאביצה מלך שערי הליגה – מובטח. במשחק נגד סכנין זה שפתח על הספסל היה עוואד בזמן ששועה ורוקאביצה שיחקו יחד, אך את השער היחיד של הירוקים העונה כבש הבלם עופרי ארד.

מעבר לכך, הירוקים ממשיכים ברצון עז להציג את הרכש המשמעותי הראשון כאשר ההערכה שזה יהיה הקשר ג'ורג' מנדז'ק. הקשר כבר מנהל שיחות ארוכות עם ראשי המועדון. השיחות כבר ידעו עליות ומורדות, ישנה התקרבות משמעותית, והירוקים מקווים שכעת זה ייגמר בחתימה. לספורט1 נודע כי הצדדים קרובים לסיכום כספי לחוזה של שנתיים ,כפי שרצה הקשר מלכתחילה ונותר רק לסכם על מענקי אליפות וגביע אותם רוצה השחקן. בסביבתו של הקשר ציינו כי החלטה הסופית נמצאת בידי הירוקים.

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | ערן לוף

על פי ההסכם, נראה כי הקשר הקמרוני ירוויח כ-300 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים. הרצון של בכר היה לצרף שחקן זר בהקדם האפשרי בכדי שהשחקן הזר יוכל להשתלב מהר ככל שניתן גם בגלל תנאי הבידוד של שבועיים שמחייבים בישראל.

הירוקים בחנו מספר אופציות בתקופה האחרונה אך השיחות לא התקדמו גם בשל רמת התחלואה של נגיף קורונה בישראל. סיבה נוספת שהביאה לבחירה של בכר במנדז'ק זאת העובדה שהקמרוני שיחק פעמים רבות בעונה האחרונה כבלם בספרטה פראג. כידוע, המאמן אוהב לשנות את המערכים תוך כדי המשחק והקמרוני יוכל לעזור לו בוורסטיליות שלו.

בנוסף לרצון לצרף את ג'ורג' מנדז'ק במכבי מעוניינים להביא בלם וכבר פנו למספר מועמדים. אחד השחקנים שהוצע לקבוצה הוא הבלם בוגדאן פלאניץ'. פנאניץ', בן ה-28, סיים את חוזהו בסטיאווה בוקרשט ועוד קודם לכן שיחק במספר קבוצות בסרביה. בתוך כך, הקשר ים כהן הושאל פעם נוספת. אחרי שבעונה האחרונה שיחק במדי הפועל נוף הגליל, הקפטן לשעבר של קבוצת הנוער חתם בהפועל רמת השרון לעונה הקרובה.

ברק בכר ושחקניו. רוצים לצבור ביטחון | האתר הרשמי של מכבי חיפה

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עןפרי ארד, עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, ירדן שועה (מוחמד עוואד) וניקיטה רוקאביצה.

בווידאו: מכבי חיפה מפסידה 1:0 לבני סכנין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי