לא יהיה דרבי בגמר: הפועל ת"א הובסה 3:0 מול בני יהודה

הפסד כואב לאדומים, שאיבדו סיכוי לפגוש את היריבה העירונית במשחק על התואר. רוי ברנס ביצע שגיעה קשה והורחק. ניצחון ראשון לחבורה של אלישע לוי, דור ג'אן כבש שער נפלא

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב איבדה הערב (ראשון) סיכוי לעלות לגמר גביע הטוטו, כשרשמה את הפסדה הראשון במפעל, 2:0 לבני יהודה שמצדה השיגה ניצחון בכורה. האדומים, שהבקיעו שער אחד בלבד עד כה, המשיכו ביכולת המאכזבת ממשחקי האימון ונראה שהם בדרך לעונה לא פשוטה בכלל, כאשר ברקע הבעיות בין השחקנים העוזבים להנהלה.

הקבוצה מהשכונה עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה החמישית, בזכות בישול מצוין של שחקן הרכש ניב זריהן, שהשאיר את רועי בן שמעון לבד מול רוי ברנס. החלוץ בן ה-19 לא התבלבל וקבע 0:1. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, ברנס ביצע שגיאה ענקית כשניסה לעבור את זריהן בכדרור, איבד את הכדור והפיל את החלוץ ברחבה. השוער ראה את הכרטיס האדום ומתיאה ליואיץ' ניצל את הפנדל כדי להכפיל את היתרון של בני יהודה. בדקה ה-76 קיבלנו את השער היפה ביותר במשחק: דור ג'אן קיבל כדור באגף שמאל, נכנס לרחבה בשינוי כיוון ושלח בעיטה מסובבת לפינה הרחוקה שעשתה 0:3.

שתי הקבוצות ימשיכו כעת למשחקי הדירוג ויחכו לקביעת זהותן של היריבות. בעוד פחות משבועיים הן יתייצבו למחזור הפתיחה של הליגה, שם הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל כפר סבא והחבורה של אלישע לוי תצא למשחק חוץ נגד בני סכנין.

שחקני בני יהודה חוגגים | אודי ציטיאט

הרכבים

הפועל תל אביב: רוי ברנס, ניב סרדל, איאד אבו עביד, רז שלמה, דני גרופר, דורון ליידנר, עמנואל בואטנג, שי אייזן, ארמנדו קופר, עומרי אלטמן, עדן הרשקוביץ.

בני יהודה: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, תאמבי סגס, אמיר רוסתום, יוסיף מוסא, שי מזור, מתיאה ליואיץ', ניב זריהן, רועי בן שמעון.

שגיאה קשה שלו | אודי ציטיאט
ביצוע מעולה של החלוץ | אודי ציטיאט
גם הוא השתתף בחגיגה | אודי ציטיאט
בדרך לעונה מורכבת | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי