בכר: "עוואד לא היה בסגל כי הוא בוחן הצעות מאירופה"

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה חשף שהחלוץ עשוי לעזוב והוסיף: "יש רצון מאוד גדול להתחזק". מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס: "סובלים מחוסר מחץ. בליגה ניראה טוב יותר"

(גודל טקסט)

בעקבות התיקו של בני סכנין מול קריית שמונה, מכבי חיפה לא העפילה לגמר גביע הטוטו ותתמודד רק במשחקי הדירוג, אך היא עשתה את שלה בדרבי נגד הפועל חיפה עם 0:1 קטן בסמי עופר. בדיוק כמו במשחק מול קריית שמונה, הירוקים לא הרשימו והכריעו את המשחק מגול של מלך השערים אשתקד ניקיטה רוקאביצה בדקה ה-51. יריבתה מנגד, סיימה שלב בתים מאכזב עם נקודה אחת ותקווה להציג יכולת משכנעת יותר בפתיחת הליגה.

המאמן המנצח ברק בכר אמר בסיום: "זה תמיד כיף לנצח וכמובן שלדרבי יש משמעות גדולה יותר ואם ניכנס למשחק אני חושב שמחצית ראשונה התקשינו קצת, בחצי השני נראינו טוב יותר. קצת קורות משקופים ועדיין יש עוד הרבה עבודה".

האם מצאת נוסחה לנצח כל משחק 0:1: "כל משחק זה לגופו, אבל לא לספוג שני משחקים זה דבר חשוב. ניסיתי כל מיני שיטות מאז מחנה האימונים, היום חזרנו לבסיס היותר מוכר מהשנה שעברה, אולי היה להם יותר קל אבל אני תמיד מאתגר אותם".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מדוע מוחמד עוואד לא שיחק: "הוא כרגע בודק הצעות מאירופה, נראה איך הדברים יתפתחו".

לגבי חיזוק: "לא אכנס לשמות, אבל אני יכול לומר שיש רצון מאוד גדול לחזק את הקבוצה וברגע שנמצא את השחקנים המתאימים אנחנו נודיע על כך בצורה מסודרת".  

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

חיים סילבס אמר מנגד: "שתי הקבוצות סובלות מחוסר מחץ וככל שחלפו הדקות השחקנים נפלנו מהרגליים. הייתי מרוצה מהרבה מאוד דברים, אני חושב שברגע שנהיה בכושר נעשה דברים יפים אבל בסופו של דבר אני חושב שבהתחלה שיחקנו כמו שרצינו. הקבוצה עדיין לא מוכנה, אבל נגיע לליגה מוכנים אני בטוח שנחזק בעוד שחקן או שניים ונראה הרבה יותר טוב בליגה. אנחנו תמיד רוצים לנצח את הדרבי ורוצים לשמח את הקהל שלנו.

חיים סילבס | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: ברק בכר, חיים סילבס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי