לוי: "אנחנו עדיין בסוג של משחקי הכנה"

רוני לוי. לא יוותר על חוזהו | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים לא הסתנוור מהניצחון הראשון לעונה נגד אשדוד: "היו הרבה דברים שהייתי מרוצה מהם, אבל אנחנו צריכים להשתפר במשחק ההתקפה". הקפטן: "חייבים להראות את האיכות שלנו. יש עוד הרבה עבודה:

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הגיעה רשמית לעונת 2020/21. אחרי שני תוצאות תיקו מאופסות במשחקי הפתיחה, הצהובים-שחורים ניצחו היום (ראשון) 0:2 את מ.ס. אשדוד במחזור השלישי של גביע הטוטו. עידן ורד ולירן רוטמן כבשו השערים הראשונים של קבוצתם.

לאחר המשחק, המאמן רוני לוי סיפר: "גול ראשון אחרי שני משחקים בלי שער זה תמיד כיף. היו במהלך הזה הרבה דברים טובים. גם חטיפת כדור וגם איכות של השחקנים והם צריכים להביא יותר ממנה במשחקים".

שביעות רצון מהמשחק: "היו הרבה דברים שהייתי מרוצה מהם. יחסית בשלב כזה של העונה, ועם כל החשיבות שיש בגביע הטוטו, אנחנו עדיין בסוג של משחקי הכנה. חלק מהשחקנים השלימו 90 דקות בפעם הראשונה או השנייה. יש עומס מסוים בגלל שיש שלושה משחקים בשבוע וזה קצת קשה".

השמירה על השער נקי מפתיחת העונה: "ראשית, צריך להמשיך עם זה. מבחינה טקטית אנחנו עומדים טוב ויש לשחקנים מחויבות טובה". נקודות לשיפור: "אנחנו צריכים להשתפר במשחק ההתקפה, בכל מה שקשור להנעת הכדור. חושב שזה טבעי שבתחילת עונה יש כבדות וחוסר חדות".

"כשהשחקנים ישתחררו מכל זה נראה פעולות יותר טובות בהתקפה. הראש כבר במשחק באלבניה, כשלפני זה נצטרך לשחק טוב במשחק הדירוג של גביע הטוטו. כל משחק הכנה הוא משמעותי".

אחרי לוי, גם הקפטן ורד סיכם את המשחק: "כל הזמן אנחנו אומרים שיש לנו יכולת ואיכות, אבל אנחנו צריכים גם להראות אותה. בכל משחק אנחנו צריכים להגיע לפחות ל-10 או 12 איומים לשער כי באמת יש לנו חלק קדמי טוב מאוד. אנחנו צריכים להתחיל להביא מספרים. יש לנו עוד הרבה עבודה ואנחנו שמחים שהראינו קצת מזה היום".

עידן ורד | אריאל שלום

משחק ההגנה: "יש לנו את השוער הטוב בארץ לדעתי. אני חושב שכולם עושים את משחק ההגנה טוב מאוד, וזה מתחיל עוד באימונים במהלך השבוע והטקטיקה של רוני לוי. השאיפה שלנו היא להיות קבוצה טובה שמנצחת".

התמיכה בשחקנים צעירים: "אני שמח לראות שחקנים שמגיעים מהנוער שלנו, כי גם אני עברתי את התהליך הזה והייתי במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. כשעליתי קיבלו אותי יפה כל מי שהיה אז, עם עם זה היה ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן או אריק בנאדו. זה כיף וזה חשוב שיש מישהו שבאמת עוזר ותומך בצעירים. יש לנו שחקנים טובים בנוער וגם כאלה שסיימו את גיל הנוער. אני מאמין בהם וגם הצוות מאמין".

המשחק נגד טאוטה דורס האלבנית: "יש לנו משחק בשבת בגביע הטוטו והוא חשוב לנו. אפשר להגיד שזו ההכנה האחרונה שלנו למשחק באלבניה במוקדמות הליגה האירופית. כמובן שאנחנו שואפים להגיע כמה שיותר רחוק במפעל הזה. לפני שלוש שנים הגענו לפלייאוף, עכשיו אנחנו רוצים להגיע לפחות לשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי