חזרה לכבוש: 0:2 לבית"ר ירושלים על מ.ס. אשדוד

אחרי שתי תוצאות 0:0 רצופות, הקבוצה של רוני לוי השיגה ניצחון בכורה בגביע הטוטו הודות לשערים של עידן ורד (16) ולירן רוטמן (75). מהצד השני, זוהר זסנו רשם החמצה ענקית (51)

(גודל טקסט)

מחזיקת גביע הטוטו בית"ר ירושלים, כבר לא תניף עונה נוספת את התואר הראשון של השנה, אבל היא סיימה את שלב הבתים בצורה מעודדת עם ניצחון 0:2 על מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א, לאחר שתי תוצאות 0:0 רצופות נגד בני יהודה והפועל תל אביב, ובמקביל עלתה לראש הבית על חשבונם של האדומים שהובסו 3:0 על ידי הקבוצה של אלישע לוי.

הירושלמים פתחו טוב יותר וכמעט עלו ליתרון מוקדם בדקה השנייה לאחר מהלך קבוצתו נהדר, אך חנן ממן החמיץ מקרוב. למזלו של הקשר, עידן ורד תיקן עם בעיטה חדה בדקה ה-16 שנכנסה לרשת של רועי משפתי.

אשדוד הגיעה למצב ההבקעה הטוב ביותר שלו בדקה ה-51, כששגיב יחזקאל, שכבש רביעייה במחזור הקודם, העביר מסירת רוחב לזוהר זסנו שנותר חופשי לחלוטין, אולם המגן החליט לבעוט דווקא לגופו של ניצן.

בית"ר מצידה הענישה בדקה ה-75,  לאחר שגליאופילו האסלביינק המחליף עבר את השומר שלו, מסר ללירן רוטמן שקבע את תוצאת המשחק עם בעיטה חזקה מקרוב.

הרכבים

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, ניר ברדע, ננאד צבטקוביץ', מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, מוחמד כנעאן, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל, דין דוד.

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אוראל דגני, דיוגו ורדאסקה, אורן ביטון, תמיר עדי, עלי מוחמד, חנן ממן, עידן ורד, עוזיאל פרדו, שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי