בבית"ר מרוצים מההגנה. איינבינדר התבקש לקצץ כמחצית משכרו

ורד קיבל מסר כי רק הצעה מפתה תוביל לשחרורו, בקבוצה הבהירו: "לא הגיע משהו שאפשר לדבר עליו". לאחר שסיכם בטורקיה, במועדון העבירו ביקורת על פלומיין: "ההוכחה שכישרון לא מספיק"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים יכלו לנשום אתמול לרווחה. אחרי שתי תוצאות תיקו וללא שער זכות, הסכר נפרץ אתמול (ראשון) עם שערים של עידן ורד ולירן רוטמן בדרך ל-0:2 על מ.ס אשדוד.

לאחר המשחק, בעמדת הראיונות, טען הקפטן עידן ורד שהוא יעזוב רק אם תתקבל הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה, אך הבוקר בבית"ר טוענים כי ההצעה על ורד אינה רצינית ועל כן במועדון שיישאר בעונה הבאה. למעשה, רק הצעה מפתה והגעה של עומר אצילי יוכלו להוביל לשחרורו, אך בבירה הדגישו כי "הסיכוי שזה יקרה הוא כמו של כל שחקן אחר לקבל הצעה טובה. לא קיבלנו שום הצעה שאפשר לדבר עליה".

"כל העונה אנחנו אומרים שיש לנו איכות, אבל אנחנו צריכים להראות אותה. כל משחק אנחנו צריכים להגיע ל-10 עד 12 בעיטות לשער. יש לנו חלק קדמי טוב מאוד, אני שמח שהראינו חלק קטן מזה", אמר ורד. "יש לנו את השוער הכי טוב בארץ. כולם עושים את הצעד של ההגנה, שהוא מאוד חשוב, טוב מאוד. זה מתחיל מהאימונים של רוני ומהסדר".

על הצעירים אמר הקפטן: "אני שמח לראות שחקנים מהנוער, כי גם הייתי כזה – יצחקי, ברוכיאן ובנאדו כיוונו אותי. כיף שיש לנו שחקנים מהנוער וגם כאלה שעשו בעונה שעברה עונות טובות, כמו עוזיאל ופדידה שיש להם כישרון וגישה טובה שזה חשוב מאוד. אני מאמין בהם, הצוות מאמין בהם. חשוב שלקבוצה יהיו צעירים וותיקים טובים".

לקראת הנסיעה לאלבניה הוסיף: "יש לנו משחק ביום שבת, משחק דירוג, אבל אפשר לומר שזה הכנה אחרונה שלנו. אבל ברור שהמטרה היא לנסוע לאלבניה ולהגיע כמה שיותר גבוה בליגה האירופית. לפני שלוש שנים הגענו לפלייאוף, אנחנו רוצים להגיע לפחות לשם".

דן איינבינדר, שלא התלבש גם אתמול, קיבל מסר מההנהלה לפיו עליו לקצץ כמחצית מהחוזה שלו כדי להישאר. בבית"ר שואפים שאיינבינדר ירוויח 150 אלף יורו, פחות ממחצית מחוזהו, בעוד שקודם לכן בסביבתו של הקשר התנגדו לקיצוץ נוסף של חמישה אחוזים נוספים, כלומר לשכר של מעל 200 אלף יורו אחרי שלושת הקיצוצים. הנהלת הקבוצה דאגה שאיינבינדר לא יהיה בסגל על מנת להבהיר לו היטב שלא יוכל להישאר אם לא יקצץ. השחקן עצמו ממשיך לקבל את שכרו המקוצץ ב-25 אחוז מהנטו ועוד חמישה מהברוטו.

חנן ממן ודן איינבינדר | אריאל שלום

שחקן נוסף שנעדר הוא אלירן עטר, שיידע היום מתי יוכל רשמית לחזור לאימונים. החלוץ לא שותף אתמול בעקבות העובדה שלא קיבל את תוצאות הבדיקה השניה שעשה לגילוי נגיף הקורונה. מכיוון שערך בדיקה אחת ויצא שלילי, עטר חזר לאימונים, אך נאסר עליו בינתיים לשחק.

באשר לפרדי פלומיין, נראה כי במועדון לא ממש התאכזבו על הסיכום שלו בסמסונספור, שעלתה מהליגה השלישית לשניה בטורקיה. "פרדי הוא ההוכחה שכישרון ופוטנציאל גדול ברגליים לא מספיק לכדורגלן. הוא יכול היה להגיע הרבה יותר רחוק אם העניין המנטלי היה חזק אצלו, אבל הוא בחר בדרך מסוימת. העדפנו למכור אותו במחיר נמוך מאשר שיישאר כאן", אמרו בבית"ר, שם חסכו את שכרו.

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי