גמר גביע הטוטו בין מכבי ת"א לסכנין בשבת, גם מכבי חיפה נגד ב"ש

יונתן כהן | דני מרון

המועדים של משחקי הדירוג: הצהובים יפגשו את הקבוצה של אלדד שביט בקרב על התואר השני של העונה ב-20:30, הירוקים והדרומיים יתמודדו על המקום ה-5. בית"ר מול נתניה על המקום ה-3 בשבת, הפועל ת"א נגד פ"ת בשני

(גודל טקסט)

אחרי שאתמול (ראשון) בני סכנין סיימה עם המאזן הטוב ביותר בשלושת הבתים של גביע הטוטו, הקבוצה העפילה לגמר של המפעל, שם תשחק מול מכבי תל אביב, שזכתה באלוף האלופים אחרי שגברה על הפועל באר שבע.

כעת יתפנו שאר הקבוצות למשחקי הדירוג של הגביע, כשכל אחת תזכה בסכום שונה בהתאם למקום בו תסיים. מנהלת הליגות פרסמה את מועדי המשחקים וכמובן את המועד של הגמר – שייערך ביום שבת ב-20:30 בדוחא בין הקבוצה של אלדד שביט לצהובים של גאורגיוס דוניס.

אגב, לא תתקיים הארכה במקרה של תיקו ב-90 דקות, אלא הקבוצות ייגשו באופן מיידי לדו קרב של בעיטות הכרעה מ-11 מטרים. כך גם בגמר גביע הטוטו וגם במשחקי הדירוג. המשחק על המקומות 3-4 בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים יתקיים בשבת ב-21:00 באצטדיון של היהלומים, והקרב על המקום החמישי בין הפועל באר שבע למכבי חיפה יתקיים בשבת אף הוא ב-19:00 באצטדיון טדי.

ביום ראשון ישוחקו שלושה משחקים – בני יהודה נגד הפועל כפר סבא על המקום השביעי (19:30), הפועל קריית שמונה נגד מ.ס אשדוד על המקום ה-11 (19:45) והפועל חדרה נגד הפועל חיפה על המקום ה-13 (20:00). המשחק שיסגור את המפעל יתקיים ביום שני ב-20:30, כשהפועל תל אביב תארח בבלומפילד את העולה החדשה מכבי פתח תקווה לקרב על המקום התשיעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי