סכנין משוכנעת שגמר גביע הטוטו ייערך כסדרו, חשש שחלאילה ייעדר

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

במועדון סירבו בכל תוקף לבקשתה של מכבי ת"א לדחות את המשחק או להעבירו לאצטדיון אחר. החלוץ שכבש שני שערים במפעל סובל ממתיחה במפשעה, כאשר גם וולשמן בספק בשל פציעה. בשיר בהג'ת הושעה, הנריקס יערוך בכורה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בבני סכנין עסקו שוב בבעיות הקורונה ביממה האחרונה לאור פנייתה של מכבי תל אביב למנהלת הליגה בבקשה לדחות את גמר גביע הטוטו או להעבירו למגרש אחר. במועדון, כמובן, סירבו בכל תוקף ואף זעמו על הצהובים. הם משוכנעים שגמר גביע הטוטו ייערך כסדרו ביום שבת (20:00) באצטדיון דוחא והחלו להתכונן למשחק. ברמה המקצועית, הקבוצה של אלדד שביט שהרשימה עד עתה, תגיע למשחק בהרכב חסר.

מעבר לכך שחלק משחקניה טרם עברו בבקרה התקציבית, כמו הקשר מוטי ברשצקי והמגן אייקום אוטין (ששוהה בבידוד לאחר שנמצא חיובי לנגיף הקורונה) וכן מארון גנטוס ובשיר בהג'ת גם שהושעה על ידי המאמן אלדד שביט לא יהיה בסגל, הרי שחלק מהשחקנים פצועים.

מדובר בין היתר בחלוץ אוסאמה חלאילה שכבש שני שערים במפעל השנה והיה שחקן משמעותי בחזרתה של סכנין לליגה הבכירה. הוא סובל ממתיחה במפשעה ובספק גדול למשחק. גם החלוץ אמרי וולשמן שפצוע בקרסול עלול להיעדר בשבת.

מוטי ברשצקי. מתי סכנין תעבור בבקרה? | בני סכנין

מאידך, מי שצפוי לחזור לסגל הוא הקשר מוטי מלכה שנעדר נגד הפועל קריית שמונה אך יחזור נגד האלופה. נראה כי הבלם החדש אוסבלדו הנריקס יערוך את הופעת הבכורה (ירשם נגד הצהובים כנבחן). הקבוצה, כזכור, טרם עברה בבקרה התקציבית.

עוד באותו נושא: אוסאמה חלאילה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי