בקשת מכבי ת"א נדחתה, גמר גביע הטוטו ייערך בשבת באצטדיון דוחא

שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון דחה את בקשת האלופה לשנות את מועד או מיקום ההתמודדות והבהיר: "כל עוד לא יהיו שינויים בהנחיות משרד הבריאות, המשחק ייערך כמתוכנן"

(גודל טקסט)

רשמית: גמר גביע הטוטו בין בני סכנין למכבי תל אביב ייערך ביום שבת ב-20:30 באצטדיון דוחא, זאת למרות שהאלופה שלחה מכתב ליו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון וביקשה לדחות את ההתמודדות בגלל מצבת חולי הקורונה בקבוצה מהמגזר והקרבה למשחק החוץ בליטא נגד סודובה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.

הבוקר (חמישי) שלח כלפון מכתב תשובה למכבי תל אביב, בו הסביר את החלטתו לקיים את המשחק במועד המתוכנן: "ראשית ברצוני לברך אתכם על הניצחון בליגת האלופות אמש ולאחל הצלחה רבה המשך הדרך במפעלים האירופאים. ככל הנוגע למכתבך בסימוכין אשר התקבל אצלנו אתמול הרי שכידוע לכם מנהלת הליגות לכדורגל פעולת בסוגיות בריאותיות בכלל, ובתקופת וירוס הקורונה בפרט, אך רק ובהתאם להנחיות אשר נמסרות לה על ידי משרד הבריאות.

"משרד הבריאות הוא הגוף היחיד המוסמך לדון ולהחליט ככל הנוגע לחקירות אפידמיולוגיות, בדיקות, דרישות בידוד וכיו"ב נהלים רפואיים והוא שבחן גם את הסוגיה הנקודתית שהעליתם ביחס למועדון הכדורגל בני סכנין. כל עוד לא יהיו שינויים בהנחיות משרד הבריאות, משחק גמר גביע הטוטו יתקיים כמתוכנן במוצאי שבת בסכנין. המנהלת תפעיל את כל הבקרות הנדרשות על מנת לוודא שיש שמירה מלאה על בריאות השחקנים והצוותים המקצועיים במסגרת המשחק והכל בהתאם לנהלים שנקבעו על ידי משרד הבריאות".

ארז כלפון
ארז כלפון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי