הפועל חיפה ממתינה לשחר, סילבס לשחקניו: "אסור לטעות ככה"

עידו שחר, רוסלן ברסקי
עידו שחר, רוסלן ברסקי | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

ראשי הקבוצה מהכרמל שוחחו עם מכבי תל אביב, בכוונה לצרף את הקשר בן ה-19 בהשאלה. המאמן לא היה מרוצה ממשחק ההגנה בעקבות הספיגה מול מכבי חיפה, סירושטיין צפוי לחזור מול חדרה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה היום (חמישי) לאימונים לאחר שני ימי מנוחה והיא ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הדירוג של גביע הטוטו נגד הפועל חדרה ביום ראשון הקרוב. במועדון רוצים להשיג ניצחון ראשון העונה ולמעשה עבור הקבוצה של חיים סילבס זה יהיה משחק ההכנה האחרון לקראת פתיחת הליגה.

המאמן סילבס, ערך אסיפה ובה הבעיה טענות כנגד שחקני ההגנה, בעקבות השער שספגה נגד מכבי חיפה בדרבי ביום ראשון. "אסור לנו לעשות טעויות כאלה", אמר המאמן לשחקניו. לקראת המשחק מול חדרה יחזור הבלם מיקי סירושטיין, ובמקביל ממשיכים לחפש במועדון שחקני רכש נוספים, כאשר המועמד הבכיר להגיע הוא קשר מכבי תל אביב עידו שחר. האחרון שהרשים בתקופת ההכנה בצהוב, לא אמור לקבל דקות משמעותיות לאור חידוש חוזהו של אייל גולסה, לכן בכרמל מקווים כי שחר יקבל את האישור לצאת לעונת השאלה. בהפועל חיפה שוחחו בימים האחרונים עם ראשי מכבי ומחכים לאישור הסופי של המאמן החדש גאורגיוס דוניס.

בנושא אחר, במועדון הודיעו היום כי מאז תחילת מכירת המנויים נמכרו למעלה ל-200 מנויים לקראת משחקי ליגת העל ועוד עשרות מנויי "יהלום". על אף שעונת הכדורגל תיפתח בסוף השבוע הבא ללא קהל, וסימני השאלה הגדולים לגבי חזרת הצופים למגרשים גם במתכונת מוגבלת, הביעו למעלה מ-200 מאוהדי הקבוצה תמיכה במועדון ורכשו מנוי.

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

הבעלים יואב כץ: "מדובר בהבעת אמון של כמות לא קטנה של אוהדים אשר מצטרפים ותומכים בנו על אף הידיעה שיתכן שחלק מהעונה ואולי אף כולה תתקיים ללא אוהדים. זה מראה על סולידריות ובהחלט מחמם את הלב". בעקבות כך החליט המועדון להאריך את מבצע רכישת המנוי בהנחה של 20 אחוז לכל היציעים בחודש נוסף (500 שקלים למזרחי, 810/630 כסף).

רוכשי המנויים יקבלו מסיכה ממותגת במתנה, שבעה כרטיסים במתנה למשחקי הקבוצה. כמו כן יזכו בעלי המנויים לעדיפות בכניסה למשחקים עם מגבלת קהל והשתתפות במפגשי זום עם שחקנים.

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי