עידן ורד על פרשת האונס באילת: "בושה לישראל. בושה לאנושות"

עידן ורד | אריאל שלום

קפטן בית"ר הביע ביקורת באינסטגרם: "30 אפסים, נערה אחת. אף אחד מכם לא עצר את הזוועה הזאת? מפלצות!". איינבינדר עשוי להישאר בארץ אם לא יסכים לקצץ, המשחק מול נתניה עלול להידחות בשל הקורונה אצל היהלומים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קפטן בית"ר ירושלים עידן ורד העביר היום (שישי) ביקורת נוקבת על פרשת האונס באילת שתפסה את הכותרות ביומיים האחרונים. ורד כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "30 אפסים, נערה אחת. 30 אנשים, 30 לבבות, 30 מוחות. אף אחד מכם לא עצר את הזוועה הזאת? אין לכם צלם אנוש. אתם בושה לישראל. בושה לאנושות. מפלצות!". הבעלים משה חוגג הצטרף וכתב בסטורי שלו: "דור הולך ודור בא ואין חדש תחת השמש. אם לא היה עצוב, היה מצחיק".

גם המנהל המקצועי, יוסי בניון, כתב דברים דומין בחשבון האינסטגרם: "30 חיות אדם נגד נערה אחת. מי שאינו מונע את הרוע מעודד אותו. המדינה כולה מתביישת בכם".

יוסי בניון על האונס באילת
יוסי בניון על האונס באילת | אינסטגרם

בתוך כך, בית"ר ירושלים אמורה לשחק מחר (שבת ב-21:00) מול מכבי נתניה, אך בעקבות העובדה שיונס מלדה וכארם ג'אבר נמצאו חיוביים לקורונה, בקבוצה מהבירה עוקבים אחר ההתפתחויות סביב מועד המשחק, שיקבע מי תסיים במקום השלישי בגביע הטוטו. במועדון חוששים מאוד מההתמודדות מול היהלומים, כי לקבוצה מהבירה מצפה משחק במסגרת הליגה האירופית ביום חמישי נגד טאוטה האלבנית (17:30, ישיר בספורט1).

אם המשחק יתקיים כסדרו, עושה רושם שרוני לוי לא יערוך רוטציה רחבה. המאמן תרגל את ההרכב שאמור לפתוח גם במשחק באירופה ביום חמישי, מול מחזיקת הגביע האלבני, טאוטה דורס. לפי האימון, נראה כי אלירן עטר יחזור ל-11 על חשבון עוזיאל פרדו הצעיר, כשעידן ורד תורגל לפרקים, משום שהשיקול העיקרי במקרה הזה הוא כמה דקות ישחק הקשר כדי שיקבל מנוחה ראויה לקראת המשחק.

אלירן עטר | דני מרון

דן איינבינדר יישאר פעם נוספת מחוץ לסגל וייתכן שאף לא ימריא עם הקבוצה לאלבניה במידה והדברים לא יסתדרו עד השבוע הבא. בית"ר כבר הודיעה לחנן ממן שמכיוון שהוא מורחק, הוא יישאר בארץ. לגבי ליוואי גרסיה, הנטייה היא לאפשר גם לו להישאר כאן ולעבוד על שיקום הפציעה שלו. מהסיבה הזו, לירן רוטמן יפתח מול נתניה במקום ממן, בהנחה שהמשחק אכן יתקיים. טל בן חיים הבלם ייעדר מסיבות אישיות.

במועדון זכו אתמול למאות תגובות של אוהדים בעניין ההודעה של משה חוגג. מה שהכעיס עוד יותר את חלקם, הייתה העובדה שהפרטים הכספיים עם השחקן כבר סוכמו, אך הוחלט שלא להחתים אותו עד הודעת הפרקליטות, כשהיה כבר ידוע כי היא לא תקבל החלטה בקרוב. אגב, מספר אוהדים בחרו לברך אתמול את חוגג על המהלך וטענו כי בית"ר לא הייתה צריכה להחתים את אצילי בעת הזאת.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אורן ביטון, אוראל דגני, דיוגו ורדסקה, שי קונסטנטין, עלי מוחמד, תמיר עדי, עידן ורד, לירן רוטמן, אלירן עטר, שלומי אזולאי.

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי