הצוות המקצועי הודיע לשחקני מכבי ת"א: חלקכם לא יגיע לסכנין

שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

הצעירים עידו שחר, עמית גלזר, דור תורג'מן ורונן חנציס אמורים לקבל דקות, זאת בצל החשש במועדון מהקורונה בסכנין. פטריק ואן לוון נכח באימון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הצוות מקצועי של מכבי תל אביב הודיע לשחקנים, באימון המסכם שערכה הקבוצה, כי לגמר גביע הטוטו מחר (שבת ב-20:30, אצטדיון דוחא) יוזמנו בעיקר שחקנים מהסגל הרחב. המגמה של האלופה היא לשלב כמה שיותר צעירים, מתוך חשש בעקבות הידבקות שחקני סכנין בקורונה ולאחר שהמנהלת סירבה כצפוי לבקשתה לדחות את המשחק.

לאימון שנערך היום (שישי) הגיע גם המנהל הביצועי פטריק ואן לון, שעמד על הקווים ב'אלוף האלופים', זאת בצל ההצהרה של המאמן גאורגיוס דוניס במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון על ריגה, כי הוא שוקל לערוך רוטציה רחבה בסגל שלו ולשלב שחקנים חדשים. עידו שחר, עמית גלזר, דור תורג'מן ורונן חנציס אמורים לקבל דקות.

"יש חשש מהמשחק הזה, זה ברור. אם לא היינו באירופה, לא היינו חוששים. אבל זה מסכן אותנו", אמר אחד השחקנים. כשנשאל האם הוא חושש לנסוע למשחק בדוחא ענה: "אני בטוח שסכנין מכינה את הקרקע ומבינה את המשמעות, אבל אנחנו רוצים לצמצם את הסיכון. הוסבר לנו שחלק משחקני הסגל הבכיר לא יגיע למשחק".

ארבעה ימים לאחר המשחק בסכנין, כאמור, מכבי תל אביב תגיע למשחק של להיות או לחדול, כשתתארח בליטא אצל סודובה המקומית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות (רביעי החל מ-18:55, שידור ישיר בספורט1) . בעונה החולפת, כזכור, הליטאים הדיחו את מכבי תל אביב כבר בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה אירופית אחרי ניצחון כפול בתוצאה 1:2.

הרכב משוער: דניאל פרץ; בן ביטון, מתן בלטקסה, עמית גלזר, אופיר דוידזאדה; רוסלן ברסקי, עידו שחר, דן ביטון, רונן חנציס, טל בן חיים; איתי שכטר.

צפו ב-0:2 של מכבי על ריגה

גאורגיוס דוניס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי