כל שחקני נתניה שליליים לקורונה, המשחק נגד בית"ר ייערך הערב

שחקני מכבי נתניה | נוי אורן

לאור תוצאות הבדיקות, כלפון הודיע כי הוא מאפשר למפגש במסגרת גביע הטוטו לצאת לדרך. יונס מלדה וכארם ג'אבר יישארו בבידוד ביתי להמשך בירור של הגורמים הרפואיים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

צפירת הרגעה במכבי נתניה: כל בדיקות הקורונה שערכו שחקני הקבוצה לפני תחילת האימון אתמול נמצאו שליליות. כזכור, החלוץ יונס מלדה והמגן הימני כארם ג'אבר נמצאו חיוביים לנגיף בבדיקה שערכו במסגרת הנבחרת הצעירה, מה שגרם לראשי המועדון לפנות למשרד הבריאות ולזמן את הבדיקות הדחופות.

לאחר מכן המנהלת הוציאה הודעה רשמית, לפיה משחק גביע הטוטו אשר תוכנן להערב בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים ייערך כמתוכנן. בנוסף לכך, הוחלט כי פעילות קבוצת מכבי נתניה בכפוף להמשך שמירה על כללי הבידוד של שחקני הכדורגל, תימשך כרגיל למעט שני השחקנים שנמצאו תחילה חיוביים אשר יישארו בבידוד ביתי להמשך בירור של הגורמים הרפואיים. החלטה זו נתקבלה בהתחשב  בעובדה כי שחקני הליגות המקצועניות נמצאים בבידוד ביתי למעט יציאה לאימונים ולמשחקים.

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "אני חוזר ומזכיר לקבוצות ולשחקנים את חשיבות השמירה על הבידוד הביתי וכלל הנחיות משרד הבריאות כנגד נגיף הקורונה לרבות כללי ההתנהגות באימונים ובמשחקים וזאת על מנת שנוכל לקיים את המשחקים ולמנוע פגיעה ספורטיבית וכלכלית בקבוצות".

יונס מלדה
יונס מלדה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי