אלישע: "מנסים לצרף שחקנים", גאירה חתם ברמת השרון

אלישע לוי | אריאל שלום

מאמן בני יהודה מתכונן לכפ"ס בראשון, במשחקי הדירוג בגביע הטוטו: "צריכים להשיג יציבות". הגמבי שוחרר והצטרף לקבוצה מהלאומית בכדי לפנות מקום לחלוץ זר. עומרי בן הרוש יהיה רלוונטי אם יוריד בדרישות השכר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה רשמה ביום ראשון האחרון את ניצחון הבכורה שלה לעונת 2020/21, כשהביסה 0:3 את הפועל תל אביב ביכולת מרשימה, ובמועדון יצאו מאוד אופטימיים מההתמודדות הזו. מחר (ראשון) ב-19:30 הקבוצה תפגוש בבלומפילד את הפועל כפר סבא במשחק על המקום השביעי בגביע הטוטו, אבל חשוב מכך – משחק שמהווה הכנה אחרונה לפני הדבר האמיתי, פתיחת הליגה.

הכתומים יפגשו במחזור הראשון, בעוד שבוע בדיוק, את בני סכנין באצטדיון דוחא. במועדון עוד לא השלימו את הסגל ומעוניינים כידוע בבלם, מגן שמאלי, חלוץ ואולי גם שוער. בינתיים, מי שעזב כדי לפנות מקום לזר, הוא ג'וף גאירה. החלוץ בן ה-21 שוחרר מהמועדון, חתם בהפועל רמת השרון מהליגה הלאומית וכבר הספיק לערוך במדיה הופעת בכורה במסגרת גביע הטוטו ביום חמישי. על עזיבתו הצפויה פורסם לראשונה בספורט1.

כידוע, בבני יהודה לא מתכוונים להחזיק שישה זרים בסגל וכעת, לאחר עזיבת גאירה, ישנם ארבעה – אליסון דוס סנטוס, יוסיף מוסא, פדרו קמפוס ומתיאה ליואיץ', אליהם יצטרף חלוץ זר. במועדון התייחסו לצירוף אפשרי של עומרי בן הרוש וטענו כי קיים עניין בו, אך כרגע הסכומים שהוא דורש גבוהים מדי, והוא גם ביקש לבדוק קודם כל אופציות מעבר לים.

מתיאה ליואיץ' | אודי ציטיאט

המאמן אלישע לוי דיבר לקראת המשחק מול כפר סבא ואמר: "ברור שאחרי הניצחון על הפועל תל אביב אנחנו מגיעים למשחק מול הפועל כפר סבא עם הרבה יותר ביטחון ואמונה בדרך שלנו. מצד שני, אנחנו תמיד מאוד מאוד ריאליים, עם הרגליים על הקרקע. כמו שאחרי ההפסד הכואב מול מ.ס אשדוד לא נכנסנו לאנרגיות רעות, גם אחרי הניצחון הנאה על הפועל תל אביב אנחנו לא יוצאים מפרופורציות".

"אחד הדברים החשובים שאנחנו צריכים להשיג זה יציבות", המשיך אלישע. "זה תלוי מאוד במוכנות הפיזית והמנטלית שלנו ובסגל שלנו – שהוא די טוב נכון לעכשיו. כמובן שבמשחקים האלה עושים לא מעט שינויים ולא מעט שחקנים מקבלים אפשרות להיות בהרכב או לעלות מהספסל. הרעיון הוא להגיע לדבר האמיתי – המשחק מול בני סכנין בשבוע הבא, במוכנות מקסימלית. יש לנו שחקנים שסובלים מעט מעומס וכמובן שנצטרך לדעת להתנהל איתם בצורה הנכונה והטובה ביותר. אני מאמין שעד המשחק מול סכנין הסגל שלנו יהיה בריא יותר ומוכן יותר. כל זה בלי קשר לשחקנים נוספים שאנו מנסים לצרף בימים ובשבועות הקרובים".

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, תאמבי סגס (סתיו פיניש), יוסיף מוסא, שי מזור, מתיאה ליואיץ', ניב זריהן (פדרו קמפוס), רועי בן שמעון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי