רוצ'ט יחזור להרכב, בק"ש מוכנים: "רוצים לנצח לפני חידוש הליגה"

בקבוצה ערכו מחנה אימונים נוסף כדי לגבש את הקבוצה עוד יותר ומקווים לגבור על אשדוד, אותה יפגשו במחזור הפתיחה של הליגה. הקשר יחליף את הופמייסטר, לוסיו ומזרחי יפתחו בחוד. שכר ינוח. רוטנשטיינר צפה באימון

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה ביצעה אולי את המהפכה הגדולה ביותר בסגל השחקנים שלה על אף ההצהרות של הבעלים איזי שרצקי לפיהן יעלה עם קבוצת הנוער. המאמן קובי רפואה מקווה להתברג העונה בחלק העליון של הטבלה בניגוד למאבקי התחתית אשתקד. לאור השינויים הרבים, בקבוצה החליטו לקיים שני מחנות אימונים, כאשר השני נערך השבוע בבית הנבחרות בשפיים.

במהלך המחנה ניסה רפואה והצוות שלו לעבוד באופן פרטני גם על החלק ההגנתי וגם על החלק ההתקפי כאשר מי שצפה באימונים מקרוב היה מאמן נבחרת ישראל ווילי רוטשטיינר. כעת בקבוצה מקווים לראות שיפור משמעותי כבר במשחק מחר (ראשון, 19:45) נגד מ.ס אשדוד (הקרב על המקום ה-11 במפעל), אותה יריבה נגדה תשחק הקבוצה במחזור פתיחת העונה.

רפואה יצטרך שוב להיעדר ללא החלוץ מוחמד שכר שאומנם חזר לאימונים מלאים אך בקבוצה מעדיפים שיגיע בכשירות מלאה לליגה. גם עבדאללה חליחל צפוי להישאר מחוץ לסגל לאחר שהושעה השבוע בעקבות התקרית עם הקפטן עידן נחמיאס.

שחקני קריית שמונה | שלומי טובה

בין השאר, רפואה מתלבט מחר לגבי המגינים כאשר יובל לוין וניר דרורי הצעירים הרשימו עד כה ועשויים לבוא בחשבון בצוותא עם אמיר בן שמעון ודור אלו. אדריאן רוצ'ט צפוי לחזור להרכב על חשבונו של יואב הופמייסטר. בהתקפה נראה כי לוסיו ואופיר מזרחי ימשיכו לקבל את הקרדיט. "אנחנו רוצים ניצחון ראשון לפני הליגה, מה שייתן הרבה ביטחון להמשך" אמרו בקריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי