ברק בכר: "הסגל מספיק חזק כדי לעבור ביום חמישי"

ברק בכר | דני מרון

למרות היכולת המאכזבת של קבוצתו, שלא כבשה בהפסד לב"ש, מאמן מכבי חיפה הביע רוגע לקראת המפגש עם ז'לז'ניצ'אר: "אני לא בוכה על מה שאין. צריך להגיע מוכנים ולנצח, אין תירוצים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ביום חמישי הקרוב תחכה לה ז'לייזניצ'אר הבוסנית, אך אם לשפוט על פי היכולת שלה היום (שבת), מכבי חיפה עדיין לא מוכנה למוקדמות הליגה האירופית. הירוקים נוצחו 1:0 על ידי הפועל באר שבע ושוב התקשו בחלק ההתקפי, מה שמעלה סימני שאלה לקראת המשחק הקרוב, אך המאמן ברק בכר לא יצא מגדרו בסיום.

"אנחנו תמיד רוצים לנצח, גם אם זה משחק אימון", אמר בכר והסביר את העובדה שקבוצתו לא ספגה: "היינו צריכים להיות יותר חכמים בחלק ההתקפי כי הגענו עם הפנים לשער לא מעט בחצי ראשון, אבל הפעולות היו לא מדויקות. נמשיך נעבוד על זה כמה שיותר לקראת המשחקים הקרובים".

המאמן הכחיש כי המשחק היה לו חשוב ברמה האישית, כי הוא היה נגד האקסית: "התנהגתי אותו דבר כמו במשחק הקודם ובכל משחק אחר כי בכל משחק אני רוצה לנצח".

זה לא נראה טוב בינתיים | דני מרון

מה הוא לוקח למרות ההפסד: "בכל משחק אפשר לקחת דברים טובים ופחות טובים. חזרנו לשיטה ששחקנים יותר רגילים אליה. עשינו יותר שינויים וחילופים, זה לא אומר שלא היינו צריכים לנצח אבל לצערי לא היינו מדויקים. בחמישי יש לנו משחק שאין ממנו דרך חזרה, צריך להגיע מוכנים ולנצח. אין תירוצים".

לסיום, בכר התייחס לאיכות הסגל שלו: "הסגל מספיק חזק כדי לעבור ביום חמישי. קל זה לא יהיה, אבל צריך לעשות את זה. אני לא בוכה על מה שאין, אני מתעסק במה שיש. כן יש כוונה להביא שחקנים ולחזק איפה שצריך, כך שאין לי שום תלונה. כשנוכל לחזק, אנחנו נחזק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי