סלליך: "ב"ש נלחמה כדי שאגיע", אבוקסיס: "מצפה להרבה יותר"

סינטיהו סלליך | דני מרון

הקשר, שכבש ב-0:1 מול האקסית מכבי חיפה: "הגעתי למקום שהכי רצה אותי". המאמן: "רואים אצלנו חלודה. הניצחון היה חשוב בעיקר בשביל הביטחון". וגם: עזיבת בן שהר ותלונות על אלוף האלופים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע רשמה הערב (שבת) ניצחון ראשון לעונה זו אחרי שני הפסדים באלוף האלופים, כשגברה 0:1 על מכבי חיפה וסיימה במקום החמישי בגביע הטוטו. למרות הניצחון, זה לא היה משחק גדול של הדרומיים, שיפגשו ביום חמישי את דינאמו באטומי באצטדין המושבה למשחק במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית (20:30, שידור ישיר בספורט1).

המאמן יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "זה היה משחק הכנה טוב שלנו. סוף סוף הזרים שלנו שיחקו אחרי שהיו בבידוד ולא יכלו לשחק עד עכשיו. ידעתי שזה יהיה יותר טוב כשהזרים שלנו ישחקו, למרות שאני מצפה להרבה יותר. ראינו הרבה חלודה היום. אני די מרוצה ממשחק ההגנה, שהיה יותר טוב היום, למרות ששיחקנו מול כלים התקפיים אדירים של מכבי חיפה. עדיין עשינו כמה טעויות בהגנה, אבל אני חושב שהניצחון הזה היה חשוב העיקר בשביל הביטחון כי ברמת המשחק אני מצפה להרבה יותר".

"יש לנו קבוצה טובה", המשיך אבוקסיס. "אמרתי את זה גם כשהפסדנו למכבי תל אביב, אפילו ששיחקנו עם חצאי הרכבים. זה לא היה פייר לתת לנו לשחק באלוף האלופים כשהזרים שלנו בבידוד. אנחנו עדיין צריכים לחזק את האמצע שלנו. המשך העונה? אני לא רוצה להכריז דברים ולדבר יותר מדי. אנחנו בפיגור מבחינת ההכנה. רואים אצלנו חלודה. אני מצפה להרבה יותר מהשחקנים האיכותיים שלנו, אבל אין לנו זמן. יש לנו ביום חמישי משחק מול באטומי שנמצאת באמצע הליגה ונמשיך להתכונן".

יוסי אבוקסיס | דני מרון

האבידה של בן שהר: "הוא עשה דברים מדהימים במועדון הזה. הקבוצה כבר לא יכלה להחזיק אותו בגלל בעיות תקציב. אני מאחל לו הצלחה ושמח במה שהוא עושה. יש לנו שחקנים שיכולים להביא תפוקה. זה בור גדול כי הוא עשה פה עונות גדולות, אבל אני מאמין בשחקנים שיש כאן".

איש המשחק, סינטיהו סלליך, שכבש את שער הניצחון מול האקסית המיתולוגית: "זה היה עוד משחק הכנה לפני ששאנחנו נכנסים למאני טיים באירופה ובליגה. גול בכורה וגול ניצחון זה כיף, כיף להיכנס לעניינים. אין יותר שמח ממני. אני בא לכל משחק בטירוף ומנסה לעשות את המיטב, בלי קשר למכבי חיפה או קבוצה כזו או אחרת. באתי לעשות את המקסימום ואני שמח שזה יצא ככה".

"הגעתי למועדון שהכי רצה אותי ונלחם בשביל שאני אגיע אליו", המשיך סלליך. "אני שמח על כך. באטומי? הולך להיות משחק לא פשוט. הצוות המקצועי יכין אותנו ונגיע מרוכזים כדי לנסות לעבור שלב כמובן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי