אדרי העניק לבית"ר ניצחון על נתניה ומקום שלישי בגביע הטוטו

הקבוצה מהבירה זכתה ב-520 אלף שקלים עם 0:1 קטן. החניכים של רוני לוי צלחו את המשחק האחרון לפני ההתמודדות נגד טאוטה במוקדמות הליגה האירופית. הקשר עלה כמחליף וכבש אחרי מהלך קבוצתי מבריק. קלר הורחק

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, מחזיקת גביע הטוטו אשתקד, סיימה הערב (שבת) את משחקיה במפעל קדם העונה כאשר ניצחה 0:1 את מכבי נתניה במשחק הדירוג על המקום השלישי וזכתה ב-520 אלף שקלים. אחרי מחצית מאופסת, שלום אדרי עלה מהספסל וכבש את שער הניצחון עם מהלך קבוצתי מרהיב.

אמש נודע כי שני שחקני נתניה – יונס מלדה וכארם ג'אבר – נמצאו חיוביים לקורונה, וקיום המשחק הערב היה מוטל בספק גדול. לאחר שכל שחקני הסגל של היהלומים נבדקו והתוצאות היו שליליות, ניתן היה לחשוב על כדורגל.

כזכור, בית"ר תשחק ביום חמישי הקרוב באלבניה נגד טאוטה, במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, וכל משחק הכנה חשוב לרוני לוי, במיוחד בעקבות העובדה שהקבוצה מהבירה לא מרשימה מאז תחילת העונה, וגם הערב לא הציגה יכולת טובה במשך זמן רב.

רוני לוי | דני מרון

בדקה ה-79 הגיע רגע של קסם במשחק. כאמור, אדרי נכנס למשחק במהלך החצי השני, ולקראת הסיום היה לאיש שהוביל מהלך מסירות כפולות עם חלאופילו פלייטר, כשבסיומו גם מצא את הרשת של דני עמוס. עמוק בתוך תוספת הזמן רותם קלר מנתניה הורחק בכרטיס אדום ישיר אחרי שהכשיל את פלייטר בדרך לשער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי