דאגה במכבי חיפה: "שני הפסדים גורמים להרבה מחשבות"

הירוקים נוצחו 1:0 על ידי הפועל באר שבע בגביע הטוטו והמשיכו את רצף ההופעות הלא משכנע. "בכר הכי מודאג", אמרו במועדון. עוואד זוכה להתעניינות משטורם גראץ ומאוסטריה וינה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תשחק ביום חמישי נגד ז'לז'ניצאר הבוסנית במוקדמות הליגה האירופית ולאחר מכן מול הפועל חדרה בפתיחת ליגת העל, ואחרי הקמפיין בגביע הטוטו בקבוצה יש לא מעט סיבות לדאגה. הירוקים הפסידו אתמול (שבת) 1:0 להפועל באר שבע במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו, בכך רשמה הקבוצה כבר הפסד שני בארבעה משחקים.

"שני הפסדים בארבעה משחקים גורמים להרבה מחשבות" אמרו בסיום בחיפה והוסיפו: "מי שהכי מודאג הוא ברק בכר והצוות שלו שיצטרכו למצוא פתרונות". בכר אמנם החליט לתת מנוחה לחלוץ ניקיטה רוקאביצה, ושוב להשאיר את הקפטן נטע לביא מחוץ לסגל, כדי לא לסכן אותו, אך בפועל הירוקים המשיכו להציג יכולת בינונית שגרמה להפסד שני בעידן החדש על הקווים.

בתוך כך, בשורות ההנהלה והצוות המקצועי מבינים שהם חייבים לחזק במהרה את הסגל, כאשר מרב המאמצים מושקעים בהחתמת בלם וקשר אחורי. ג'ורג' מנדז'ק כבר היה אמור לנחות בישראל, אך מכבי חיפה החליטה להפסיק מידית את השיחות בין הצדדים משום שהקמרוני ביקש מענק נוסף רגע לפני ההמראה.

ברק בכר | דני מרון

בגזרת נוספת, השיחות מול הבלם בוגדאן פלאניץ' עדיין לא מביאות לסיכום, וזאת למרות שהסרבי כבר הסכים להצעה הכספית של הירוקים, אך טרם קיבל את השחרור מסטיאווה בוקרשט, וסגנית האלופה לא מוכנה להחתימו עד אשר יהפוך לשחקן חופשי. במקביל בוחנים במועדון אופציות נוספות.

מוחמד עוואד, אשר עתידו בירוק קיימים מספר רב של סימני שאלה, שוב לא היה בסגל של בכר אמש. זה לא סוד שהחלוץ רוצה לצאת לאירופה, אוסטריה וינה ושטורם גראץ האוסטריות מתעניינות, כמו גם ואלווייק של מוחמד אלאך. נראה שהשחקן יישאר מחוץ לרוטציה של בכר עד אשר יסכים לחתום על חוזה חדש ויושאל לאירופה.

מי שעשוי להיות מחליפו של עוואד בחוד הירוק הוא אוסאמה חלאיילה, חלוצה המרשים בפתיחת העונה הנוכחית של בני סכנין. בחיפה מעריכים כי לאור היחסים הטובים בין המועדונים והמצב הכלכלי הקשה יהיה ניתן להגיע לסיכום. בסכנין אגב מעוניינים להשאיר בהשאלה את חלאיילה לעונה הקרובה גם אם יימכר ואילו בחיפה ייעשו זאת רק בתנאי שעוואד יישאר או יימצא חלוץ אחר במקומו.

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי