יואב כץ הודה: "זאת פתיחת העונה הכי חלשה שהייתה לנו"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה מאוכזב אבל מבהיר כי המבחן יהיה בליגה. נס זמיר צפוי להיות כשיר לליגה. רצון לצרף חלוץ נוסף, גילי ורמוט ומהארן לאלה עשויים לחזור

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

כשבוע לפני פתיחת משחקי ליגת העל, הפועל חיפה קיוותה להשיג ניצחון ראשון בגביע הטוטו במשחקי הדירוג נגד הפועל חדרה, אבל האדומים מהכרמל סיימו את המפעל הראשון של העונה במקום ה-14 והאחרון לאחר הפסד 4:2 להפועל חדרה, והדבר העלה את מפלס הלחץ במועדון ואף הבעלים יואב כץ הודה: "זאת פתיחת העונה הכי חלשה שהייתה לנו. הפסדנו בשלושה משחקים מתוך ארבעה וזה בהחלט לא נעים אבל המבחן הגדול יהיה מול בית"ר ירושלים". כץ מבין שגם היכולת לא מספיק טובה ומקווה לשיפור בהקדם: "אנחנו צריכים להשתפר ביכולת שלנו ונקווה שזה יקרה כבר במחזור הראשון".

ייאמר לזכותו של המאמן חיים סילבס שהקבוצה הגיעה למשחק בהרכב חסר, לאור פציעתם של המגן דור מלול, הקשר לירן סרדל ושחקן ההתקפה נס זמיר, שהתלונן על מתיחה במפשעה והשלושה נותרו מחוץ לסגל במפגש אמש (ראשון).

בתוך כך, מתכוונים במועדון להתחזק בשחקן התקפי כאשר אופציית גילי ורמוט תיבחן פעם נוספת, כמו החלוץ מהראן לאלה. בנוסף כץ דיבר על השינוי בהכנה וציין את ההבדלים מול חדרה: "אולי טעינו שלא הבאנו זרים. יש לנו רק שני זרים ובחדרה היו חמישה שעשו את השינוי. הבאנו זר בשער וזר בהתקפה אבל באמצע לא היה לנו ופה אני חושב שאולי גם אני טעיתי".

גילי ורמוט | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי