אונריודה כבש צמד וזכה לשבחים: "בינגו יותר גדול מפלומיין"

אונוריודה אודה | הפועל חדרה, רשמי

בהפועל חדרה מרוצים מהניצחון הראשון בגביע הטוטו ומחמיאים לרכש החדש. עוביידה חטאב מתאמן עם הקבוצה, אך במועדון מעדיפים את אופציית שמואל שיימן

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בהפועל חדרה לאחר הניצחון הראשון של הקבוצה העונה, 2:4 על הפועל חיפה במשחק הדירוג על המקום האחרון בגביע הטוטו. בחדרה היו מרוצים שהשחקנים מהביטחון ששאבו השחקנים לקראת משחק הליגה הראשון, כבר בשבוע הבא מול מכבי חיפה.

"היה לנו חשוב לנצח, אבל אני לא מתייחס למשחקי גביע הטוטו", הבהיר היועץ המקצועי אורן גולן לאחר הניצחון, "זו הייתה הפעם הראשונה ששיחקנו עם ההרכב המלא ונראינו טוב, אבל לא צריך להתלהב כי זה משחקי גביע הטוטו והמבחן יהיה בליגה".

מי שהרשים במיוחד היה החלוץ אודה אונריודה, שערך בכורה בהרכב חדרה והרשים עם שני שערים יפים. "אודה נראה כמו בינגו, אפילו גדול יותר מהפגיעה עם פלומיין", אמרו בחדרה. אונריודה עצמו אמר: "אני שמח שעזרתי לקבוצה עם שני השערים. זה היה המשחק הראשון שלי ולכן שיחקתי פחות, אשחק יותר בפעם הבאה".

בינתיים, במועדון מקווים לסיים את הסאגה סביב המגן עבדאללה ג'אבר. במועדון בטוחים כי ראשי ההתאחדות בליגה הפלשתינית ישלחו ביממה הקרובה את האישור המתאים שיאפשר את רישומו בהתאחדות הישראלית ומכאן את שיתופו של המגן בליגה בשבוע הבא. במקביל, בחדרה בוחנים אופציה לצרף מגן נוסף ושמו של שמואל שיימן על הפרק. הבלם עוביידה חטאב החל להיבחן בחדרה, אבל במועדון פסימיים לגבי החתמתו לעונה הבאה.

עבדאללה ג'אבר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי