צמד לווארן ב-1:2 של סכנין על נוף הגליל. 1:1 בין הפועל חיפה לחדרה

הבית הצפוני בגביע הטוטו יצא לדרך: החלוץ החדש הרשים בבכורה עם שני שערים (12,51), דניאל רק צימק עבור העולה החדשה (54). מרמנטיני (59) ואלטרוביץ' עם שער נפלא (71) כבשו בחלוקת הנקודות, משפתי הורחק

(גודל טקסט)

הבית הצפוני של גביע הטוטו יצא לדרך הערב (שבת) עם שני משחקים במסגרת המחזור הראשון. במשחק שנערך באצטדיון גרין, המארחת והעולה החדשה, הפועל נוף הגליל, נכנעה 2:1 לבני סכנין המסקרנת. בשעה זו: הפועל חיפה מארחת את הפועל חדרה.

הפועל נוף הגליל – בני סכנין 2:1

האורחת צירפה לא מעט שחקנים מסקרנים בקיץ האחרון, ואחד מהם החל לפרוע את השטרות בשלב מוקדם מאוד של הופעת הבכורה הרשמית. כדור רוחב של בירם כיאל הגיע לאנתוני וארן, והאחרון דחק פנימה את שער היתרון עבור הקבוצה של שרון מימר. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה, וארן השלים צמד עם שער דומה מאוד, הפעם אחרי כדור רוחב של רז שטיין.

התגובה של העולה החדשה הגיעה כעבור שלוש דקות. קוואן פרייטר, שהגיע הקיץ לקבוצה של ירון הוכנבוים ממכבי נתניה, הגביה קרן אליה הגיע סולומון דניאל שנגח לרשת את השער המצמק. הקבוצה המקומית לא הצליחה למצוא את שער השוויון, ובכך רשמה האורחת פתיחה נהדרת לגביע הטוטו, אולי בדרך לשחזור הופעתה במעמד הגמר של המפעל בשנה שעברה.

שחקני בני סכנין חוגגים | לילך וייס
חגי גולדנברג, חוסה ולנסיה | לילך וייס

הפועל חיפה – הפועל חדרה 1:1

שתי הקבוצות פתחו את העונה בגביע הטוטו עם מחצית ראשונה די חלשה, אך נדמה שהירידה לחדרי ההלבשה עשתה לשחקנים רק טוב. בדקה ה-59, בעיטה שטוחה של גוסטבו מרמנטיני הכניעה את אוהד לויטה וקבעה יתרון לקבוצה האורחת. בדקה ה-71 הגיע הרגע הגדול של המחליף, דודו אלטרוביץ'. דור מלול הגביה כדור ארוך מימין, השחקן הצעיר התעופף ובחצי מספרת מצא את שער השוויון עבור החיפאים.

בתוספת הזמן, המארחת נותרה בעשר שחקנים, לאחר שגיא משפתי ניסה להגיע לכדור ופגע ברגלו של שובל גוזלן. אלשיע לוי ומנחם קורצקי נותרים עם נקודה אחת בתום מחזור הפתיחה, והן ינסו למצוא את הניצחון הראשון שלהן במחזור הבא.

מנשה זלקה | מאור אלקסלסי
שחקני הפועל חדרה חוגגים | מאור אלקסלסי
דודו אלטרוביץ' מבקיע | מאור אלקסלסי
דודו אלטרוביץ' חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי