קומאן: "יש פה הרבה צעירים והם צריכים להבין מה זה כדורגל מקצועני"

מאמן בית"ר ירושלים התייחס למצב הקבוצה אחרי ההפסד בדרבי להפועל ירושלים: "כרגע אין לנו את הפיזיות הנדרשת". על שועה: "זו הקריירה שלו, לא שלי". אריה: "צריכים להישאר צנועים. ליגת העל? יותר כיף מהלאומית"

(גודל טקסט)

זה אמנם היה רק גביע הטוטו, אבל כרבבת צופים הגיעה הערב (שבת) לאצטדיון טדי כדי לצפות בדרבי הירושלמי הראשון אחרי 21 שנה. זה אמנם היה רק גביע הטוטו, אבל הפועל ירושלים – זו שעלתה לפני כחודשיים וחצי מהליגה הלאומית – היא זו שניצחה, 0:1 משער של גוני נאור הצעיר בדקה ה-16.

"האוירה הייתה נהדרת. האוהדים שלנו היו מדהימים, חבל שהם התאכזבו – וגם אנחנו התאכזבנו", סיכם מאמן בית"ר ירושלים, ארווין קומאן, "ברבע השעה הראשונה הלכנו אחורה, לא לחצנו והיה להם יותר מדי שטח. בהמשך היו לנו כמה מהלכים טובים דרך האגף הימני, אבל קשה לנו לכבוש שערים. אנחנו צריכים שער בשביל הביטחון".

קומאן הוסיף: "יש פה הרבה צעירים והם צריכים להבין מה זה כדורגל מקצועני, בעיקר בבית"ר שהיא קבוצה עם יותר לחץ מהרבה קבוצות אחרות. אנחנו מחפשים 2-3 שחקנים נוספים, המשחקים בישראל מאוד פיזיים ובקצב גבוה וכרגע אין לנו את הפיזיות הנדרשת כמו שיש למכבי תל אביב ומכבי חיפה".

אוראל דגני, מרקו יאנקוביץ | ברני ארדוב

המאמן נשאל על ירדן שועה שהושעה מהמשחק הערב בגלל שלא הגיע לפגישה איתו ואמר: "ביום שני ניפגש. הוא יודע מה אני מצפה ממנו. זו הקריירה שלו, לא הקריירה שלי, הוא צריך לחשוב על העתיד שלו. נדבר ביום שני ונראה מה הוא יגיד".

הבלם אוראל דגני אמר: "היה מאוד מרגש עם הקהל, כולם התגעגעו לזה. במחצית הראשונה לא שיחקנו מספיק טוב ובמחצית השנייה השתפרנו. בית"ר מועדון גדול שמכוון למעלה. יש הרבה שחקנים חדשים, מאמן חדש, עשינו מחנה אימונים טוב ונגיע לליגה מוכנים".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "שתי הקבוצות לא בסגלים מלאים ולא בכושר מלא. הרעיונות שלנו לליגה יהיו אחרים, אבל רצינו לנצח דרבי אחרי הרבה זמן כי לאוהדים זה חשוב – וגם לנו. יש לנו הרבה ילדים והם צריכים להרגיש שהם שייכים. זו הייתה המטרה העיקרית ואם תוך כדי אפשר לנצח, בטח דרבי, לא נתלונן".

זיו אריה | ברני ארדוב

אריה הוסיף: "זו חגיגה אדירה. אמרתי לשי אהרון בימים האחרונים שאני מסתכל על אנשים במועדון לקראת המשחק ואני מרגיש שהגשמתי להם את החלום כשהגענו לפה. זה בסך הכול גביע הטוטו, אבל איזה כיף. יחד עם זה, אנחנו צריכים להישאר צנועים. ליגת העל זה לא פשוט, אבל יותר כיף מהלאומית".

גוני נאור שכבש את שער הניצחון, אמר בחיוך: "לפני כל משחק אני חולם לכבוש שלושער, אז זה לא שלושער אבל אני שמח שיצא לי כמו בחלומות. 20 שנה לא היה דרבי, 30 שנה לא היה ניצחון, אני שמח שהקהל שלנו היה שמח. אנחנו באים צנועים, יש פה הרבה חבר'ה צעירים. זה בסופו של דבר רק גביע הטוטו, אנחנו מחכים שהליגה תתחיל".

שחקני הפועל ירושלים חוגגים | ברני ארדוב

בשולי העניין הספורטיבי היו גם סיפורים אחרים. משטרת ישראל עצרה שישה חשודים במעורבות בהפרת סדר במהלך המשחק. בהודעה מטעם המשטרה נכתב: "כוחות שפעלו הערב באצטדיון טדי בירושלים, איתרו הן באמצעים גלויים והן בסמויים, את אלו המנסים להפר את הסדר במהלך משחק כדורגל, תוך יידוי אבנים וזריקת רימון עשן ובדרך זו, היוו סכנה ממשית לקהל האוהדים. בנוסף, כוחות המשטרה עצרו שני קטינים שפרצו למגרש במהלך המשחק. כלל החשודים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי