קלינגר: "חלק מהשחקנים שלי לא הכרתי, מזל שאני עוקב אחרי הנוער"

מאמן הפועל ת"א כעס על כך שהופיע ללא שחקני הרכש למשחק בפ"ת: "אחת משלוש הקבוצות הגדולות בישראל לא יכולה לעשות הכנה כמו שצריך". אזולאי: "במשחק אתה מרוכז, לא משנה מי לידך". לוזון: "ברור שנצטרך להתחזק"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה הערב (ראשון) ברגל ימין את גביע הטוטו, עם ניצחון 0:1 על מכבי פתח תקווה בהופעה לא מרשימה במיוחד של שתי הקבוצות. לפחות במקרה של האדומים, ייתכן שהם יכולים לתרץ את היכולת בכך שהופיעו למשחק ללא מרבית שחקני החיזוק שצירפו בקיץ, כיוון שהם לא עברו בבקרת התקציבים. בסיום המשחק, המאמן ניר קלינגר דיבר בעיקר על כך.

צפו בתגובות ל-0:1 של הפועל ת"א על מכבי פ"ת

"מה הקשר בין הקבוצה שיחקה היום לזו שתשחק בליגה במחזור הראשון נגד אשדוד? עצוב, מתסכל. בשנת 2021 צריכים להתעסק בזה", הלין קלינגר. "אני, כמאמן, יש שחקנים שלא הכרתי היום. אני מכיר אותם מהנערים, מזל שאני עוקב קצת אחרי מחלקת הנוער. ראיתי אותם היום מקרוב פעם ראשונה. הם שיחקו והיו בסדר גמור, אבל זה עצוב".

המאמן המשיך: "אני לא מפנה אצבע מאשימה לאף אחד. אני, במצבי, צריך להיזהר עם האצבעות שלי ואני לא מפנה לאף מקום, אלא רק אומר את התחושות שלי. יש לנו אווירה ויש רוח בקבוצה ורואים את זה, גם אם 12-13 שחקנים שהם פוטנציאלים להרכב היו חסרים. אני אומר את האמת, תמיד. אנחנו נסתדר בגביע הטוטו, אבל זה פוגע לנו בהכנה ובתרגולים לליגה. אני צריך לחפש עכשיו משחקי הכנה במהלך השבוע ואין עם מי לשחק כי כולם משחקים בגביע הטוטו. השחקנים האלה צריכים דקות משחק. אלה שחקנים שהשקענו בהם הרבה כסף והם לא יכולים לשחק ולא יכולים להתכונן לעונה, זה מכעיס אותי. זאת התחושה שלי. זה מצב ואנחנו מתמודדים".

לסיום הוסיף קלינגר: "אני לא נכנס לזה ואני לא עורך דין. הבעלים עושים את כל מה שהם יכולים והם צודקים בטענות שלהם. זה גדול ממני וכנראה שגדול מהמערכת כולה. שנת 2021, הפועל תל אביב, לטעמי אחת משלוש הקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי, לא יכולה לעשות הכנה לעונה כמו שצריך. זה עצוב. נקודה".

ניר קלינגר ושחקני הפועל תל אביב | קובי אליהו

החלוץ שלומי אזולאי התייחס לשער העצמי שהובקע לאחר פעולה אישית יפה שלו: "אני חושב שהכדור היה עובר את הקו, אבל אם בשידור רואים יותר טוב זה בסדר. תנו לי קרדיט (צוחק)".

על ההרכב ששיחק: "זה לא משנה, כשאתה עולה אתה מרוכז במשחק ולא משנה מי לידך. ה-11 שעלו היו פה בשנה שעברה, כמובן אלה שלא שיחקו יוסיפו לנו המון. זה נראה בסדר גמור היום ביחס לתחילת שנה ואני מאמין שמפה אפשר רק להשתפר".

איזו הפועל תל אביב נראה העונה: "היה לא קל ומורט עצבים בעונה שעברה, החל מהאימון הראשון, אבל העונה יש לנו מטרות אחרות. הוסיפו לנו כוח משמעותי עם שחקני חיזוק. אני מקווה שנהיה כמה שיותר למעלה. קדמת הבמה? דבר כזה לא קורה ביום, גם אין לנו תקציב כמו של מכבי תל אביב ומכבי חיפה אבל ניתן את המקסימום. יש שחקנים טובים ואני מאמין שנצבור יותר נקודות מבעונה שעברה"

על כך שיש בקבוצה עוד שלומי אזולאי, הקשר שהצטרף הקיץ מאשדוד: "הגיע הזמן שמישהו יבשל לי".

דניאל פלשר, שלומי אזולאי | קובי אליהו

בצד המפסיד, גיא לוזון סיכם: "השחקנים נתנו הכל. לא הצגנו כדורגל גדול, רחוק מכך, אבל הגענו למספיק הזדמנויות כדי להבקיע. ברור לנו שאנחנו צריכים להתחזק בחלק הקדמי ונעשה את זה. אנחנו צריכים שלושה שחקנים בחלק הקדמי, פלוס דור ג'אן שיחלים מהפציעה. השוק הישראלי ממש לא משופע בשחקני התקפה והמשימה להביא זר נהייתה קשה מהסיבה הפשוטה שחלקם לא רוצים להגיע לישראל אחרי מה שהיה והמחירים עלו, אבל נעשה את שלנו ונביא את מי שצריך כדי שתהיה פה קבוצה טובה".

ניר קלינגר, גיא לוזון | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי